یافتن پست: #زن

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
عاشق اون لحظه ام که استاد حین درس دادن زل میزنه تو چشمای من و من در حالی که هیچی نفهمیدم، سرمو به نشونه تأیید تکو ن میدم {-33-}
آخرین ویرایش توسط Edward-Marion در [1392/07/11 - 21:32]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 21:31
+3
saeed
saeed

راحت بگم ، سنگ شده ام ، سنگ را که می شناسی ؟جنسش خوب است نمی شکند !یاد گرفتم که عشق با تمام عظمتش دو یا سه ماه بیشتر زنده نیست.یاد گرفتم که عشق یعنی فاصله و فاصله.یعنی دو خط موازی که هیچ وقت به هم نمی رسند.یاد گرفتم در عشق هیچ کس به اندازه خودت وفادار نیست.یاد گرفتم هر چه عاشق تر باشی تنهاتری. ...

دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 20:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
متاسفم که ، آنچه هستم را مدیون انسانهای خوب زندگیم نیستم بلکه بدهکار انسان نماهائی هستم که «چگونه نبودن» را به من آموختنـــــد
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 16:05
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
كـــنــــار تو در بــــاران قدم می زنم

"چــتــر" برای چه؟

ــــــــــخیال كه خیس نمی شودـــــــــــــــ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 16:01
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:49
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اسرار نمیکنم که برگردی فقط ازت می خوام بــم بگی چیکار کردم؟!
که نتونستی همراه ِ من باشی
تو زندگی
ناراحتم ولی تو راحت باش
روزای ِ از این بدترم دیدم نگگات می کردم ولی انگار
منظور ِ چشماتو نفهمیدم
.
من باتو فهمیدم تو زندگی یه چیزایی رو نباید بگی
وقتی زیاد گفتم دوست دارم
تبدیل شدم به روزمرگی
من باتو فهمیدم تو زندگی یه چیزایی رو نباید بگی
وقتی زیاد گفتم دوست دارم
تبدیل شدم به روزمرگی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نگران نباش من خوب می دانم با حسرت نبودنت چگونه تا کنم فقط برایم بنویس هنوز هم لبخند میزنی...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:29
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
یکی از فانتزیام اینه که سوار اتوبوس باشم ، یکی با عجله سوار بشه و کارتش شارژ نداشته باشه بعد هی دنبال یکی باشه که براش کارت بزنه و بعد برسه به من ، منم دستمو بکنم تو جیبمو کارتمو در بیارم بدم بهش که کارت بکشه ، بعد من همون موقع ایستگاه پیاده شمو کارتمم ازش پس نگیرم و اون داد بزنه حداقل اسمتو بگو ؟
منم محل ندمو تو عمود محو شم ! (پ ن پ افق دیگه جا نداره)
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز تَوَهُم میزنم بودنش را
بریدم، دوختم
لیلایش کردم و مجنونش شدم
چه تلخ آخر قصه شد اما
من ماندم و خویش
گمانم بیخود چای دم کرده ام
کسی پشت در نیست...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:20
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ