یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی وقتا انقدر روی دور بد بیاری هستی كه:
اگه بی حركتم یه جا بشینی ممكنه میز همینجوری بلند بشه و بیاد پایه اش رو محكم بزنه به انگشت پات و برگرده سر جاش…!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش ایرانسل یه خدماتی داشت که اس ام اس میداد به طرفت=)))
و میگفت : مشترک گرامی شماره فلان دلش تنگ شده بود میخواست بهت زنگ بزنه اما یاد بیشعور بازیات افتاد,بیخیال شد !!!
یه خورده آدم باش...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:14
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خنجر از پشت میزنند ، عجب دوستان خجالتی دارم من !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 15:04
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

زندگی آنقدر کوتاه هست که برای یک دقیقه با هم بودن باید جشن گرفت


دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 14:58
+3
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 14:11
+4
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 13:58
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 13:34
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی دستت تو دست عشقته و آروم یه فشار کوچیک به دستت میده ...
بی تفاوت ازین فشار رد نشیا
داره باهات حرف میزنه
...
میگه دوست داره!
میگه هوات و داره!
میگه حواست به من باشه!
میگه حواسش بهت هس!
میگه تنها نیستیا!
میگه....
تو هم همینجور که دستت تو دستشه
آروم انگشت شصتت و بکش رو انگشتاش...
آره
یه وقتایی بی صدا و بی نگاه حرف بزنین
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 13:32
+4
xroyal54
xroyal54
میان آن همه الف و ب و مشق دبستان...
آنچه در زندگی واقعیت داشت
خط فاصله بود...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 12:46
+10
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/11 - 12:24
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ