یافتن پست: #زن

nanaz
nanaz
آدم بمیره ازین سوتی ها نده
بعد از سالها یکی از دوستای قدیمیمو تو خیابون دیدم،
کلی باهم حرف زدیم تا رسیدیم به اینجا که:
گفتم: خب الان مشغولِ چه کاری هستی؟
گفت:یه مغازه زدم ولی راضی نیستم
دوست دارم خشکبار فروشیش کنم، کلی سود داره
اما صاب مغازه راضی نیست، میگه کلاسِ مغازه رو میاری پایین!!
گفتم:تف به ذاتِ خرابش، لابد از این تازه به دوران رسیده هاس.
غمت نباشه، یکی از بچه ها یه جای تووپ داره واست ردیفش میکنم،
هرچی حال کردی بریز توش، صاب مغازه هم زنشو بزاره پشتِ ویترین
کلاسِ مغازه ش بره بالا….
گفت: صاب مغازه بابامه …!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 14:38
+8
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 13:37
+8
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
اون بچه مردمی که همیشه پدر [!]ن ازش تعریف میکنن

و بهتون سرکوفتشو میزنن، منم !

حلااااااال کنید {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 13:20
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 13:02
+5
xroyal54
xroyal54
داستان واقعی
سر کلاس تا استاد بر می گشت یه نفر سوت می زد. استاد گف می خوام یه داستان بگم. دانشجو بودم با یه دختر آشنا شدم یه روز بهم گف باردارم منم ولش کردم. بهم گف یه روز بچتو می فرستم سر کلاست واست سوت بزنه. # طرفو تصور کن #
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 12:03
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

ساعت مچی به درد کسی میخوره که نگران دیر رسیدن یکی باشه ، واسه ما اضافه وزن محسوب میشه !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 10:33
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
چه سخت است تنگ ماهی بود !
اگر بشکنی قاتلی و اگر نشکنی زندانبان ، خوش به حال آب !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 10:23
+1
be to che???!!
be to che???!!
من ي دخترم


اگه خودمو لوس نكنم

اگه باهات قهر نكنم و ناز نكنم

اگه وقتي چشات ميچرخه از حسودي ديونه نشم

اگه از نظر دادنات خوشحال نشم

اگه به خاطر تو به خودم نرسم

اگه سر به سرت نذارم

اگه برات گريه نكنم

اگه وقتي پاستيل ميبينم پيرهنتو نكشم

اگه لب و لوچه آويزون نكنم تا بغلم كني

اگه بهت نگم آقامون

اگه برات مظلوم بازي درنيارم

اگه از سرو كولت نرم بالا

اگه برات عشوه نيام

اگه گوشتو نپيچونم و نگم تو فقط مال مني

اگه ناغافل دستاتو نگيرم

اگه وقتي كار بدي كردم با ترس بهت نگم

اگه لج بازي نكنم

اگه
...
اون موقع كه تو ديگه ديوونم و عاشقم نميشي
!
تو عاشق ايني كه من يه خانم كامل باشم!خانم تو
!
اممما
!!!
تو پسري
!
اگه برام غيرتي نشي

اگه روم حساس نباشي

اگه ته ريش نداشته باشي

اگه باهام مهربون نباشي

اگه بهم اخماي كوچولو نكني

اگه وقتي شالم رفت عقب نگي اونو بكش جلو

اگه دستمو محكم نگيري

اگه نگي هركاري كردي راست بگو

اگه سر به سرم نذاري

اگه قربون صدقم نري

اگه نگرانم نشي

اگه بهم نگي عروسك من

اگه نگي من مهمم كه ميگم خوبي

اگه...
اونوقت منم ديوونه و عاشق تو نميشم تا اونكارارو برات نميكنم!من تورو مرد ميخوام!مرد تو
!
پس بيا و مرد باش
!
ابرو برندار!دماغت عمل نكن
!
لوس حرف نزن
!
من و تو همون آدم و حواييم!بيا جاهامونو عوض نكنيم
!
من لطافت نگه ميدارم تو صلابت

تو نگاهتو نگه دار منم نجابتمو

بيا سعي كنيم بهترين هم باشيم
!
من بهترين دختر واسه تو
!
تو بهترين پسر واسه من
!
ميدونم شايد نشه حداقل سعي كه ميشه كرد
!
قبول؟؟
آخرین ویرایش توسط asalam در [1392/07/8 - 10:24]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 10:20
+3
sara
sara
در CARLO
دارم از تو حرف میزنم . . .اما روحت هم از نوشته هایم خبر ندارد . . .
ایرادی ندارد . . .یاد تو به نوشته هایم رنگ میدهد . . .
شاید دیگری بخواند و آرام گیرد ذهن پریشانش
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 08:23
+3
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/8 - 00:21
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ