یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ماشین پیکانی با شماره پلاک تهران ص از چراغ قرمز ردمی شه, پلیس که غضنفر بوده آژیر کشان دنبالش می افته و پشت سرهم داد می زد :تهران صلی الله علیه و آله بزن کنار!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 20:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الان یه نفــر اشتبـــاهــی زنــگ زد گفت:
الــهام هنــوز نیــومده خونه !؟؟
گفتم نه :|
گفت: اومـــد زنــگ بزن خبــرم کن !!!
خیلی دیر کرده نگرانشــم!!!
.
.
الهام اگـــه ایـــن پســتو میبیــنی برو خونتون
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 16:13
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاشق اون صحنه ایم که چن نفر با هم میریم رستوران میخوایم حساب کنیم!!
یکی زیپ کیفش وا نمیشه!
یکی داره دنباله کیفش میگرده!
یکی دکمش گیر کرده!
یکی دستش تو جیبش تو همین لحظه جا نمیشه!!
اون یکی گوشیش زنگ میخوره!
اون یکی کیفش تو ماشین جا مونده!
ینی یه همچین آدمهایی هستیم ما!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 16:10
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ماسه ها فراموش کارترینند، جای پایت روی آنها با اولین موج پاک میشوند، اما ما از نسل ماسه ها نیستیم، ازنسل صدفهائیم، یادها همیشه در دلمان میماند تا مروارید شود.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:41
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زندگی وقت کمی بود و نمی دانستیم
همه ی عمر دمی بود و نمی دانستیم
حسرت رد شدن ثانیه های کوچک
فرصت مغتنمی بود و نمی دانستیم
تشنه لب ، عمر به سر رفت و به قول سهراب
آب در یک قدمی بود و نمی دانستیم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:23
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زندانی تقویم شده ام …
هر روز ضربدر میزنم بر روی دیوارش …
البته نمیدانم تا کی باید روزها را سیاه کنم !
بیا دیگر …
شاید این آخرین سالنامه ام باشد
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تكرار اسم "تو" .. این روزهـــــــــــا .. حادثــه ی تكــراری زندگــی مــن است !!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 15:06
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یکی از دوراهی های زندگی هنگامی است که نمیدانید در شیشه ای مقابلتان را باید “بکشید” یا “فشار دهید” !


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:40
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

تو زندگی حقایقی هست که میشه فهمید اما نمیشه فهموند
آدما وقتی تو را نمیفهمند ، ترجمه ات می کنند …
آن هم به زبان خودشان


دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:21
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
اینایی که رنگ پوستشون تیره ست
اینایی که هیچکس دوسشون نداره
اینایی که معمولا شبا از خلوتشون بیرون میزنن
همینایی که جثه کوچیکی دارن اما خیلیا ازشون میترسن
اینایی که خدا دوتا بال بهشون داده
.
.
.
.
.
اینا سوسکن ، سریع با یه دمپایی بزنین روشون !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/7 - 13:18

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ