یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاغا دیشب هممممممممممه دور هم نشسته بودیم پسرخالم موبایلش زنگ خورد ، یه خورده سرخ و سفید شد تابلو بود مخاطب خاصشه ! همه سکوووووووووووووت!
حالا پسرخالم: بله؟ سلام ، ممنون شما؟ نخیر اشتباه گرفتین من خودم ده دقیقه دیگه بهتون زنگ می زنم !!
خب اسکل به کی زنگ میزنی اگه اشتباه گرفته !!؟
پرفسور الان بم اس ام اس داده حال کردی دیشب چطوری قضیه رو جمع کردم ، هیچکی نفهمید :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 21:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حافظم گفت برو با دل خود خلوت کن

گفت می نوش و غم عالمی از سر رد کن



گفت آتش بزن و کام دل از دنیا گیر

آتش عشق بسوزان و دمی را سر کن



راهی قصر امل شو برهان مرغک دل

لحظه ای با می ناب قدح حق سر کن



چشم بر بند بر این عالم فانی و دروغ

پیشکش درّ یمانی به درمیکده کن



جامه خلق ز تن بر کش و از بهر طلب

بر تن ساقی شب های پر از وحشت کن



عشق حق چون بزد اتش به وجودت هستی

گنه از خرقه بشوی و گذر از دنیی کن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 21:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
می دانی به چه می اندیشم..

به حضوری که در تو می جویم
اما نیست

به اشتیاقی که من دارم
در تو نیست

به حسی که من می جویم
تو پنهان می کنی

به آتش عشقی که من دامن میزنم
تو آب میرزی

به دستانی که نشان از تو می گیرند
تو بی نشانشان کرده ای

من چه ساده ام
چه روستایی...
هنوز خواسته های کودکانه دارم

مرا ببخش که هنوز دوستت دارم..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 21:01
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سپـیـــده که ســــر بزنــــد

در ایـن بیشـــه زار خـــزان زده

شایـــد دوباره گلی برویـــد ،

شبیـــه آنچـــه در بهـــار بوییـــدیم . . .

پـــس بـه نـــام زنــــدگی ؛

هرگــــز ، مگــــو هرگــــز • • •
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 20:08
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ساده هستم
ساده میبینم
ساده می پندارم زندگی را
نمی دانستم جرم می دانند سادگی را
سادگی جرم است و من مجرم ترین مجرم شهرم
ساده می مانم ...
ساده می میرم ...
اما ...
ترك نمی گویم پاكی این سادگی را ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:59
+3
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه "صدات قطع و وصل میشه" بدونه اینکه هیچ ت[!] به خودم بدم میگم "الان خوب شد"
تو 99% میگن اره اره الان خوبه... :|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:53
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻋﺒﺎﺱ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﻭﺭﮊﻥ ﺁﻧﻼﯾﻦ
ﺩﻳﺸﺐ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﻓﻴﺲ ﺑﻮﻙ ﻧﺒﻮﺩﻱ!ﺀ
ﺭﺍﺳﺘﺸﻮ ﺑﮕﻮ ﻛﺠﺎ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻱ !؟
ﻳﺎﺩﺗﻪ ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩﻱ ﻗﺎﻟﻢ ﻧﺬﺍﺭﻱ!
...ﻫﻲ ﻭﺍﺳﻢ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﻭ ﻣﺴﻴﺞ ﺑﺰﺍﺭﻱ !ﺀ
ﺑﺨﺪﺍ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ " ﭼﻚ ﺍﻳﻤﻴﻞ" ﻛﻨﻢ
......... ﺷﻌﺮﻱ ﻛﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺍﻳﻤﻴﻞ
ﻛﻨﻢﺀ
ﺩﺭﻭﻍ ﻧﮕﻮ ، ﺩﺭﻭﻍ ﻧﮕﻮ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻫﻲ
ﻻﻳﻚ ﻧﺰﻥ !ﺀ
ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻴﮕﻦ،ﺩﺭﻭﻍ ﻣﻴﮕﻦ،ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ
" ﭼﻚ ﺍﻳﻤﻴﻞ" ﻛﻨﻢ
ﺍﻭﻥ ﺍﺳﺘﺘﻮﺳﻲ ﻛﻪ ﺯﺩﻱ ﺭﻭ ﻻﻳﻚ ﻛﻨﻢ
مِستِر جِفِرسون
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:52
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم ها لالت می کنند....
بعد هی می پرسند....
چرا حرف نمیزنی..؟؟!!!
این خنده دارترین نمایشنامه ی دنیاست.....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:51
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی به کسی بطور کامل و بدون هیچ شک و تردیدی اعتماد می کنید,
در نهایت دو نتیجه ی کلی خواهد داشت:
"شخصی برای زندگی"
یا
"درسی برای زندگی"
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:43
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ