یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
الکترون هستی است و پوزیترون نیستی،و حاصل برخورد این دو پرتو گاما(نور) است،بعبارتی حاصل جنگ و صلح ذره و ضد ذره،همان عمر ابدی کیهان(زندگی)است
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:10
+1
nanaz
nanaz

“بلد نيستم مثل خيليا وقتي ناراحتم از دست كسي همه بديهايي كه در حقم كرده از روز ازل و بزنم تو روش بلد نيستم منت محبتهام و بذارم سر كسي كه با بي مهري آزارم ميده بلد نيستم پشت كسي حرف بزنم و بعد به خاطر منافعم جلوش دولا راست بشم بلد نيستم واسه دردام دنبال همدرد بگردم بلد نيستم از كسي گله كنم فقط بلدم فاصله بگيرم از همه وتنها و تنها تر شم ...”

دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 14:56
+5
nanaz
nanaz
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 12:11
+5
sara
sara
در CARLO
آغوشــی باش و من را به اَندازه تمام اشتباهاتم بغل کن...

بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود ...


فقط نگاه باشــد و نفس ...

زندگی آنقدرها دوام نمی آورد ...

همین حالا هم دیر است!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 12:01
+4
sara
sara
در CARLO
مچاله کن ،
بشکن ،
بند بزن ،
خط بزن ،
خلاصه راحت باش …

ارث پدرت نیست ، دل تنهای من است . .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 11:52
+5
sara
sara
در CARLO
ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﯾﻢ ، ﻭﻗﺘﯽ ﻣﺮﯾﺾ میشدیم
ﻭﻓﺘﯽ ﺁﻗﺎ ﺩﮐﺘﺮﻩ ﻣﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﮐﺠﺎﺕ ﺩﺭﺩ ﺩﺍﺭه ؟ ﭼﺘﻪ ؟
ﺯﻝ ﻣﯽ ﺯﺩﯾﻢ به ﻣﺎﻣﺎﻧﻤﻮﻥ … ﯾﺎﺩﺗﻮﻧﻪ ؟؟؟
ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﺗﺎ ﺍﻭﻥ ﺑﮕﻪ ﻣﺮیضیمون ﭼﯿﻪ ﻭ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ مامان می ﺳﭙﺮﺩﯾﻢ ﭼﻮﻥ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﯿﻢ ﻣﺎﺩﺭﻣﻮﻥ ﻫﻤﻮﻥ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺣﺘﯽ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭﺩﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ …
ﺣﺎﻻ میخوام ﺑﮕﻢ ﺍﻭﻥ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺭﻭ ﯾﺎﺩتون ﻣﯿﺎﺩ ؟
ﺧﺐ حالا ﺗﻮ ﺟﻮوﻥ ﺷﺪﯼ ، ﺍﻭﻥ ﭘﯿﺮ ﺷﺪﻩ ! ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﻪ ﺑﻬﺶ ؛ ﺣﺎﻻ ﻭﻗﺘﺸﻪ ﺗﻮﺍَﻡ ﻣﺜﻞ ﺑﭽﮕﯽ ﻫﺎﺕ ﺍﮔﻪ ﺍﻭﻥ ﻣﺮﯾﺾ ﺷﺪ ﺣﺴﺶ ﮐﻨﯽ !
ﺣﺎﻻ ﺍﻭﻥ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻩ ، ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺰﻧﻪ …
ﻣﺜﻞ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻬﺶ ﺑﺎﺷﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 11:50
+6
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 08:49
+6
be to che???!!
be to che???!!

روند فروپاشي بدن انسان در هنگام مرگ چگونه است؟



خبرگزاري دانشجويان ايران- ايسنا

نتايج يك مطالعه جديد نشان مي‌دهد، روند مرگ در موجودات زنده از جمله انسان بسيار كند بوده و از سلولي به سلول ديگر گسترش پيدا كرده و سرانجام تمام بدن را در بر مي‌گيرد.

به گزارش سرويس علمي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مطالعه [!] روي موجودات زنده بسيار دشوار است و هيچ انساني حاضر به داوطلب شدن در آزمايشي كه سرانجامي جز پايان حيات و مرگ ندارد، نيست.

در حال حاضر بيشتر تحقيقات در حوزه [!] روي كرم‌ها متمركز شده است، چراكه مكانيسم مرگ اين موجودات بطور شگفت‌انگيزي با مكانيسم مرگ پستانداران شباهت دارد.

زماني كه كرم مي‌ميرد، گسترش مرگ در تمام بدن موجود به شكل نور آبي فلورسانت ناشي از نكروز يا مسير مرگ سلولي در زير ميكروسكوپ براحتي قابل مشاهده است و اين مسأله يكي از ويژگي‌هاي قابل توجه كرم‌ها محسوب مي شود.

منبع اين رنگ آبي، مولكولي به نام آنترانيليك اسيد (anthranillic acid) است.

«ديويد جمز» سرپرست تيم تحقيقاتي موسسه بهداشت پيري در كالج لندن تأكيد مي كند: يك مسير شيميايي خود تخريبي كشف كرديم كه باعث انتشار مرگ سلولي در كرم‌ها مي شود؛ اين گسترش (مرگ) به شكل رنگ فلورسانت درخشاني كه در تمام بدن پخش مي شود، ديده مي‌شود.

بطور مثال، فردي كه در بيابان دچار دهيدراتاسيون يا كاهش آب بدن شده است، استرس و تنش ناشي از اين مسأله منجر به شوك و آسيب سلولي و در نهايت مرگ فرد مي‌شود.

كل ارگانيسم در يك لحظه جان خود را از دست نمي‌دهند، بلكه مرگ هر سلول باعث يك واكنش شيميايي شده و در نهايت منجر به فروپاشي اجزاي سلولي مي‌شود.

«جمز» خاطرنشان مي‌كند: با مسدود كردن اين مسير شيميايي، امكان به تأخير انداختن مرگ ناشي از عفونت وجود خواهد داشت؛ اما امكان كند كردن روند مرگ ناشي از افزايش سن وجود ندارد، چراكه پيري باعث مرگ ناشي از تعداد زيادي فرآيندهاي عملكردي به صورت موازي مي شود.

محققان اميدوارند كه در آينده قادر به متوقف كردن فرآيندهاي بيوشيميايي دخيل در گسترش موج مرگ سلول ها و در نتيجه نجات جان فرد باشند.

نتايج اين مطالعه در مجله PloS Bio[!]y منتشر شده است.

دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 08:46
+7
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 08:44
+5
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 02:09
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ