یافتن پست: #زن

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برای لحظه های غم

که پرشده زخاطرات

سرود تنگنای دل

به ساز غم رقم زنم

نوای نانوای تووووووو
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 19:05
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چ دوستای باحالی دارم مااااااااااااااااااااا


دوستم داش یکی رو میزد،گفتم به خاطره من نزن
گفت خفه بابا،میام چنان میزنم تو رو هم که صدا بز بدی !!
از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا خوشحال شدم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 18:51
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی یه زن نظر شما رو میپرسه ،

در واقع نمیخواد نظرتوون رو بدونه فقط میخواد نظر خودش رو با یه صدای مردوونه هم بشنونه :)))

متاهلین گرامی قبول دارین؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 18:44
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻭﻗﺘﯽ ﺷﻤـﺎ ﺭﻭ ﻭﺳـﻂ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﯽ
ﺑﻮﺳﻪ ....
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﻫﺎﺗـﻮﻥ ﮐﺸﺘـﯽ ﻣﯽ ﮔﯿـﺮﻩ ﻭ ﻣﺜﻞ
پـَﺮ ﺍﺯ ﺭﻭ ﺯﻣﯿﻦ ﺑﻠﻨـﺪﺗﻮﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ !
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﺑﺎﻟﺶ ﻣﯿﺰﻧﻨﺘﺖ ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﺗﻮﻥ ﺩﺍﻭﻃﻠﺒﺎﻧﻪ ﻣﯽ
ﺑﺮﺩﺗـﻮﻥ ﺑﯿـﺮﻭﻥ ﻭ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺷﻬـﺮ ﻣﯽ
ﮔﺮﺩﻭﻧﻪ ...
ﺑﺒـﻮﺳﯿـﺪﺵ ...♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 18:11
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 18:01
+1
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:53
+2
saman
saman
با غروب‌های غمگینی که دارم  

با آسمانِ نیمه ابری چشمانم  

با ایمانِ معصومانه‌ام به حفظِ هر چه خاطره  با شوقی که بدونِ تو ، 

از روزگارم پر می‌‌کشد  

بگو  فرزندِ کدامین فصل باشم  

که پاییز را به یادت نیاورم  و 

رنجِ مبهمِ برگ ریزان را ؟؟؟ ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:32
+2
saman
saman
گاهی با یک بی مهری دلی می شکند



گاهی با یک کلمه یک انسان نابود می شود



مراقب بعضی یک ها باشیم



در حالی که ناچیزند همه چیزند ....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو مترو نشسته بودم، دلبندم اس ام اس داد بیا خونه دوستم تو فرمانیه، شامو اینجا دعوتیم... گذشت و حواسم به آهنگ پرت شد، یهو دیدم یکی داره میزنه به شونه هام، داداش شما مگه نمی خوای بری فرمانیه؟ اینجا ایستگاه قیطریه اس، باس پیاده شی . . .
هیچی دیگه، تشکر کردم و پیاده شدم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:20
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/6 - 17:19
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ