آفرین خیلی قشنگ بود
و علیکم :
من میگم تشویق نکنید جو گیر میشما بازم میدارم
مرسی تشویق میکنی جو گیر میشم بازم میذارم
ghashang bood akhe!
تشکر
آفرین




1392/04/16 - 16:07خیلی قشنگ بود



1392/04/16 - 16:15



1392/04/16 - 22:10