یافتن پست: #سلام

saqar
saqar
در CARLO
سلام روزگار... چه میکنی با نامردی مردمان..
من هم.. اگر بگذارند...
دارم خرده های دلم را...
چسب میزنم... راستی این دل...
دل می شود؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 14:50
+5
saman
saman
در CARLO
*به سلامتی مادر...
که وقتی غذا سر سفره کم بیاد اولین کسی که از اون غذا دوس نداره مادره...
*ميگن واسه كسي بمير كه برات تب كنه اما مادر من از بچگي تا الان صد بار تب كرد با
اينكه من يبارم براش نمردم هزار بار برام مرد. سلامتي همه ي اونايي كه واسه مادرشون
مردند.
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 14:40
+5
mariyana ghasemi
mariyana ghasemi
سلام. من mariyana ghasemi هستم، از اعضای جدید ... :)
47 دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 13:00
+10
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
آخرین ویرایش توسط A-Sh-F در [1392/04/16 - 11:53]
6 دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 11:08
+8
★☠ فـــرزاد ★ستاره های آسمونی☠★
★☠ فـــرزاد ★ستاره های آسمونی☠★
سلام
8 دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 01:48
+4
رضا
رضا
سلام
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 22:31
+5
رضا
رضا
سلام. من رضا هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 22:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نترسون بید و از باد نترسون خاک و از برگ
نترسون عشق و از رنج نترسون ما رو از مرگ
نه تیر و دشنه نه دار و زندان ستاره ها رو از شب نترسون
چه ترسی داره بوسه بر لب خونین آزادی ؟
چرا وحشت کنم از عشق چرا برگردم از شادی !
کجا پروانه ترسید از حریر شعله پوشیدن
کجا شبنم هراسید از شراب نور نوشیدن
از این شب کوشه خاموش از این تکرار بی رویا
سلام ای صبح آزادی سلام ای روشن فردا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 20:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیا ، عاشقانه سلام کن و بعد برای همیشه برو ...
دلگیر نخواهم شد
دیگر به دیدارهای ناگهانی...
دوست داشتنهای موقتی...
و رفتنهای بی خداحافظی
عادت کرده ام!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 20:21
+2
saqar
saqar
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 19:43
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ