یافتن پست: #سلام

aB'Bas S
aB'Bas S
خنديدن يك جغد...
8 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 11:05
+3
رضا
رضا
سلام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 10:05
+3
نیوشا
نیوشا
اگه میخواى یكــــــیو از دست بــدى.
.
.
.
.
.
.
فقط كــافـیـه دوســـــــــــتـش داشـته باشـى
هــــــــــــــــــمـیـن كـــــــــافـیـه .. .. .. !!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 02:20
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
سلامتی بچه های قدیم که با ذغال برا خودشون سیبیل میزاشتن که شبیه باباشون بشن نه بچه هایی که الان میرن ابرو هاشونو بر میدارن تا شبیه مامانشون بشن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:24
alireza
alireza
سلام. من alireza هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 01:18
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
توی فرودگاه یکی بود که پشت سرم سیگار می‌کشید . یکی دیگه رفت جلو گفت: - بخشید آقا.........! شما روزی چند تا سیگار می‌کشین...؟! - طرف جواب داد: منظور؟ - منظور اینکه اگه پول این سیگارا رو جمع می‌کردین، به اضافه‌ی پولی که به خاطر سلامتیتون خرج دوا و دکتر می‌کنین، الان اون هواپیمایی که اونجاست مال شما بود...! طرف با خونسردی جواب داد: - تو سیگار می‌کشی؟ ... ... ... ... - نه ! - هواپیما داری؟ - نه ! - به هر حال مرسی بابت نصیحتت... ضمناً اون هواپیما که نشون دادی مال منه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:58
+2
gha3m
gha3m
خورشیدم وفتی کارش تموم میشه به غرب پناه میبره! به سلامتی همه بچه های گل غرب ♥ ♥ ♥
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:24
+2
gha3m
gha3m
به سلامتی عشق های قدیمی بااینکه خاک خوردن تو طاقچه دلمون ولی فراموش نشدن
غریــــبه بود...آشـــــــنا شد
عـــــادت شد
عــــــــشق شد
هســـــــتی شد
... روزگـــــــار شد
خســـــــــته شد
بی وفـــــــــا شد
دور شـــــــــــد
بیـــــــــگانه شد
حــــــــــسرت شد
فراموش نـــــــــــشد...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:23
+2
gha3m
gha3m
امان از سیاست دختراااا... :D دختری از کوچه باغی میگذشت یک پسر در راه ناگه سبز گشت در پی اش افتاد و گفتا او سلام بعد از ان دیگر نگفت او یک کلام دختر اما ناگهان و بی درنگ سوی او برگشت مانند پلنگ گفت با او بچه پروی خفن می دهی زحمت به بانویی چو من؟ من که نامم هست آزیتای صدر من که زیبایم مثال ماه بدر من که در نبش خیابان بهار میکنم در شرکت رایانه کار دختری چون من که خیلی خانمه بیشت و شش ساله _مجرد_دیپلمه دختری که خانه اش در شهرک است کوی پنجم_نبش کوچه_نمره شصت در چه مورد با تو گردد هم کلام با تو من حرفی ندارم والسلام!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:21
+2
gha3m
gha3m
امان از سیاست دختراااا... :D دختری از کوچه باغی میگذشت یک پسر در راه ناگه سبز گشت در پی اش افتاد و گفتا او سلام بعد از ان دیگر نگفت او یک کلام دختر اما ناگهان و بی درنگ سوی او برگشت مانند پلنگ گفت با او بچه پروی خفن می دهی زحمت به بانویی چو من؟ من که نامم هست آزیتای صدر من که زیبایم مثال ماه بدر من که در نبش خیابان بهار میکنم در شرکت رایانه کار دختری چون من که خیلی خانمه بیشت و شش ساله _مجرد_دیپلمه دختری که خانه اش در شهرک است کوی پنجم_نبش کوچه_نمره شصت در چه مورد با تو گردد هم کلام با تو من حرفی ندارم والسلام!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:21
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ