یافتن پست: #شب

be to che???!!
be to che???!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 01:45
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 01:17
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
یه دوس دخترم نداریم !
.
ولی یکیو زیر نظر داریم

شاید اون فرد خوشبخت شما باشی دوست عزیز

شانس خود را امتحان کنید و با من تماس بگیرید ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:36
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی بوسه آغازی برای ما شدن / لحظه ای با دلبری تنها شدن بوسه آتش می زند بر جسم و جان / بوسه یعنی عشق من با من بمان . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:23
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
یارو میره مهمونی " شب موقع خواب صاحب خونه بهش میگه: جاتو کجا بندازم تو اتاق نی نی خوبه؟ یارو با خودش فکر میکنه کی حوصله گریه بچه داره !!! بعد به صاحب خونه میگه: نه ممنون همینجا تو حال خوبه! صبح پا میشه بره دستشویی یهو یه دختر خوشگل با لباس خواب میبینه میگه: شما دختر فلانی هستی ؟ اسمتون چیه؟ دختره میگه: نی نی. اسم شما چیه؟ میگه: من ..خرگاو الاغ نفهم بیشور{-7-}{-59-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:20
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


ای کاش امشب ، من و بالشم که نقش تو را شب ها در آغوشم بازی می کند دعوت می شدیم بی شک این تراژدی اسکار میگرفت …


دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:18
+6
AmiR
AmiR
دوستااااااااااااااااااااااااااای گوگولیمگولم
شب همتون بخیر
ایشالا خوابای توپ توپ ببینید
 چیز
بوس
لالا
من برم بخوابم شبخیر
{-41-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/13 - 00:06
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 23:18
+1
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

گفت آزاد شدی، هرچه دلت خواست بگو فقط هر نکته که بی مورد و بی جاست نگو فی المثل از ملخ و عقرب و از مار بگو ولی از مرغ و از آن گربه که زیباست نگو یخمک و پشمک و کشک است تماما آزاد ولی از نرخ پنیر و شکر و ماست نگو تو ز امثال و حکم گوی سخن پشت سخن و از آن مردک مجنون که دیوانه لیلاست نگو ز ره و راهی و سالک یک نفس حرف بزن ولی از سنگ وز آن درد که در پاست نگو بگو از آنکه بخفت و خبر از سیل نداشت ولی از هر که نشست یا که بپاخاست نگو نکته هرچند عیان است، بیانش منما و دگر نکته که مخفی و نه پیداست نگو بگو از کوچه گذشتی ، بر آن جوی نشستی ولی از آنطرف کوچه که دعواست نگو حرف دیروز مزن چونکه به امروز رسید نقل امروز که خود دیشب فرداست نگو مژده، آزاد شدی هرچه دلت خواست بگو فقط از صد کلمه یک کلمه "راست " نگو

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 22:33
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم گرچه می دانم که عمری در غریبی زیستم رو به روی آینه شب تا سحر غم می خورم تا بفهمم عاقبت در جستجوی کیستم

دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 22:32
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ