یافتن پست: #شب

Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
تنهایم ، دیشب تمام قاصدکهایی را که در کوله پشتی ام جا داده بودم باد برد

دل تنگم پرپر شد از نبودشان ، دیشب داشتم آسمان را در مشتم می گرفتم که پیرمردی بر نیمکت نشاندم

دیشب از اوج سرما می سوختم و چه بدم من و چه پاک است آرزوهایم . دعایم کن با تمام پروازت باران من
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 20:37
+4
saman
saman
در CARLO

بابام اومده تو اتاق دیده دارم نماز میخونم برگشته میگه :


صبح به صبح در پي مکر و فريب


شب هم گريه و امن يجيب ...


o.O



دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:53
+3
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 17:11
+3
saman
saman
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:59
+4
saman
saman
در CARLO

اینجا همه باکلاسن
هرکس ۳ تا زبون مختلف بلده
خونه همه تو جردن و شهرک غرب و اون بالاهاست
حتی بالاتر از میدون راه آهن ته ته ۲۰ متری
اینجا اگه عکسی بزارن که عابر پیاده داره از چراغ قرمز رد میشه
همه dislike میزنن و قانون مدار میشن
ولی شاید اون ع[!] مال خودشون باشه
اینجا سرزمین پـَـَـ نــه پـَـَــــ……… هاست
اینجا همه فلسفه بلدن و اکثر آقایون فمنیست میشن
ولی ساعت ۱۰ شب مامانه بگه برو از سوپر مارکت رب گوجه فرنگی بگیر میگه خودت برو
اینجا دختر خوشگلای فوتوشاپی ۱۰۰۰ تا پدر ، مادر، خواهر ، برادر و … داره
ولی اون ساده ها ۳ تا اد لیست دارن که یکیش خواهرشه ۲تای دیگه هم کلاسیش
اینجا پسرا اکثرا بدن سازن یا خواننده……دخترا هم که همه مانکن یا مُدل هستن
همه پول دار با وضعیت های مالی آن چنانی هستند
همه هم همدیگرو دوست دارن و تا میبینن یکی تاراحته یه عالمه واسش دل میسورونن
.


.

.

اینجا بیا تو یونی است همین!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 16:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مسلمان نیست كسی كه دوست دختر دارد در حالیكه برادر مسلمانش شب بدون دوست دختر سر به روی بالش میگذارد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اغا من فهمیدم GF ارمین 2afm شبا كجاست!
نامرد میره پیش اندی ؛)
كه اندی در وصفش میگه :
اخه بگو بدونم روزا كجایی
نگو به كسی نگو شبا كجایی :)))))

نتیجه میگیریم روزا با ارمینِ
شبا با اندی
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 14:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 13:53
+2
be to che???!!
be to che???!!

ايرادي ندارد . . . اين شبها كه من تو را آه ميكشم، تو در آغوش ديگري نفس عميق بكش تا ديوانه ترش كني…!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 13:29
+4
be to che???!!
be to che???!!
هي فلاني! ديگر هواي برگرداندنت را ندارم… هرجا ك دلت ميخواهد برو… فقط آرزو ميكنم وقتي دوباره هواي من ب سرت زد، آنقدر آسمان دلت بگيرد ك با هزار شب گريه چشمانت، باز هم آرام نگيري… و اما من… بر نميگردم ك هيچ! عطر تنم را هم از كوچه هاي پشت سرم جمع ميكنم، ك نتواني لم دهي روي مبل هاي راحتي،با ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/12 - 13:28
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ