روزگار، ما را به جايي رسانده كه به پرايد نامه بنويسيم. (فكر كن!) پرايد عزيزم، شنيدهام مرز هجده ميليون تومان را رد كردهاي.اي قشنگتر از پريا از اين به بعد، انصافا، تنها تو كوچه نريا. چون با اين وضعيت زورگيري، اختلاس و... كلا بچههاي محل دزدن و خداي نكرده زبانم لال يكجا تو رو ميدزدند.
پرايد خوبم، انژكتورت را قربان، اي لاستيكت تو حلقم، اي فداي برجستگي صندوق عقب تو، اي دور رينگت بگردم، فكر ميكردي يك زمان به مدد تلاش شبانه روزي مسوولان هجده ميليون تومان بشوي؟!
اي پرايد، اي نازنين، اي ماكسيما مخفي، اي طرح ژنريك بنز، اي پرادو مينيمال تو الان در شرايطي هستي كه ميتوان لنتهايت را طوطياي چشم كرد. تو الان در موقعيتي هستي كه دود اگزوزت صد مرتبه از هواي فرحزاد مصفيتر است! تو چنان مقام و منزلتي داري كه مردم عاشق جيب چاك تو هستند. يعني قيمتت جيب جر ميدهد، باقلوا! من در حسرت آن لحظه خواهم سوخت كه سايپا سر در كارخانهاش بيلبورد بزند «اين ور پرايد اوفينا/ اون ور پرايد اوفينا».
اي تراول چك متحرك، اي هر دور لاستيك تو شيش ماه كار كردن من، اي كه ديروز در حد غضنفر بودي و امروز اما يك پا «ارزو» شدي. همينطور كه در خيابانها حركت ميكني و از مردم دل ميبري به جان مسوولان با بالا گرفتن برف پاككنهايت دعا كن. آنها و فقط آنها چنان در حوزه اقتصاد كيمياگري بلد بودند، كه توانستند نه مس، كه لگني مانند تو را طلا كنند؛ طلاي هجده عيار! باز من نميدانم چرا اين مردم ناسپاس از مسوولان انتقاد ميكنند. قيمت پرايد امروز، قيمت زانتياي يك سال پيش است. آيا اين امر به راحتي به دست ميآيد؟ اين دوستان ناممكنها را براي ما ممكن كردهاند. اي الهي آخ و همينطور بچهها متشكريم از بيخ.
تلوزیون ایران/ برنامه مستند بیراهه دیشب ۱.۳۰در مورد برنامه های ماهواره و ضرراتش گفت مثه جم.زمزمه . فارسی۱.و...که نگاه نکنید طرف دیده و زنش خیانت کرده بش بعد کشتتش و یکی دیگه خونوادش از هم پاشیده و..و بعد کلی فک زدن که برنامه تموم شد اهنگ اخر برنامه حدس بزن چی بود؟؟؟همون اهنگ ترکیه ای که مخصوص سریال از بوسه تا عشق / خدایی مستند که داریم؟....واقعا ادم نمیدونه چی بگه.!!!!
هووووووووووو بیا وسطططط آهاااان باز باز باز... باز منو کاشتی رفتی تنها گداشتی رفتی دروغ نگم ب جز من یکی دیگ داشتی رفتی... دستااا شلهههههههههههههههههه..
('_') _// _/
('_') \ /
/('_') _|| _/
جونی جونم یار جونم بیا دردت به جونم ، شب مهتاب لب دریا سی تو آواز می خونم ، جونی جونم یار جونم
dash ali kheili mardiiiiiiii
1392/05/3 - 02:09
1392/05/3 - 02:17
1392/05/3 - 02:25







1392/05/3 - 02:29























1392/05/3 - 02:31