یافتن پست: #شب

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
15 دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 13:12
+18
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
امشبم زنگ ماست
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


عیب نداره ما هم خدایی داریم {-29-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/25 - 00:40
+3
saqar
saqar
فقط یک ایرانی میتونه برای هم سطحی با فقرا سحر تا شب هیچی نخوره بعد که افطار شد یه جوجه کباب حسابی بزنه تو رگ. قبول دارین؟
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:32
+10
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیزارم از این خوابها
که هر شب مرا به آغوش تو می آورند
و صبح
با اشک
از تو جدایم میکنند...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 19:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﻣﺎﺭﻭ ﺷﺒﯿﻪ ﻗﺮﻗﺮﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ
:| ﻣﯿﺨﻮﺍﻥ ﺑﺎﻣﺎ ﺑﺎﺷﻦ ﮐـِ ﭘﺮﭼﻤﺸﻮﻥ ﺑﺮﻩ ﺑﺎﻻ <img src=)" title=";))" />
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:42
+4
saqar
saqar
در CARLO
من ايـرانيــم...!

نامم "عربي" اسـت، اتومبيلـم "ژاپنـي"، ترجيحـاً پارچـه لباســم فاستونيِ "انگليسي" ...

غذايِ موردِ علاقه ام پيتزايِ "ايتاليـايي" و عاشقِ سريالِ حريمِ سُـلطانِ "تُـركي" هستم...

اين البتـه همه ماجرا نيـســـت...

من ايـرانيــم...!

معتـقـدم "پيكـان" خيانـتِ تـاريخي بوده اسـت

...

"ابگوشـت" غذايِ عقب مانده هاسـت...

و "فرديـن" هم هنرپيشـه يِ ابگوشتي...

عاشــقِ "ژان والژان" بينوايـانِ "ويكتـور هوگـو" هستـم و شاهنامـه كه پـدرم يكي داشــت،

نميدانم چـه شـــد...

من ايـرانيــم ...

فدايــيِ" امام حسيـن"، ناآشنـا با "بابك خرم دين"...

نامِ دُخـتـرم "زهرا" به احـتـرامِ "فاطمه زهرا (ع)" و عاشـقِ "جنيفر لوپز" امــا...؟

من ايـرانيــم...

شب ها "بي بي سي" مي بينـم، و راديويِ مـوردِ علاقه ام "راديو فرداســــت"...

من ايـرانيــم...؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 18:25
+6
saman
saman
در CARLO
دیشب اومدم خود کشی کنم رفتم از سوپر سره کوچمون تیغ خریدم
رفتم نشستم تو حموم، وقتی که اومدم تیغ رو بکشم رو رگم
یه هو دیدم که خودمون تو حموم تیغ داریم
اینقدر اعصابم خورد شد که هیچی دیگه، خود کشی نکردم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 17:33
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
يه دوست پسرم نداريم تو اين شباي قدر كه نزديكه بره تو مسجد
.
.

واسمون اشك بريزه بگه خدايا اين دختره سهم منه حق منه خودت رديفش كن :):d
7 دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 17:14
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
این شبکه تماشا دیگه شورشو دراورده ... :|
کسافتا شبکه یک میزنن تکرار دودکش ساعت 17 از شبکه تماشا
این چندمین باریه که میزنیم نگاه کنیم ، تیراژ اولشو نشون میده به کارگردان محمد حسین لطیفی که میرسه گیر میکنه یهو میبینی شد شاید برای شما اتفاق بیفتد تازه اونم تکرار دوسال پیششو میزاره :|
خب نمیتونید نزارید ، خاک برسرا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/24 - 17:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که زندگیم اینقدر عجیب و غریب و پیچیده میشد که احسان علیخانی منو دعوت میکرد ماه عسل منم دعوتشو قبول نمیکردم و میگفتم نه داداش ما پامونو ایجور شبکه ها نمیزاریم...!
لایک=گمپوز در نکن
لایک=آفرین
دیدگاه  •   •   •  1392/04/23 - 23:33
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ