یافتن پست: #شب

mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
فِکر تــ ــــــــو را حتَی در میان خَنده هایم نٍمیتوانم پنهانــ کنمــ
هَرچقدر که میَخندم باز هَم غَــــــــــــــــم نبَودن تو خودنمایی میکنَد...
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/03/7 - 15:34]
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 15:31
+7
henzo_io
henzo_io
گل نارم دلم تنگه نزاشتن پیش هم باشیم

باید هر دو جدا از هم شریک دردو غم باشیم


دلم تنگه واسه چشمات ...


دلم تنگه گـــــــله نازم منم مثل تو دلگیرم

میدونم عاقبت یک شب از این دل تنگی میمیرم
...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 21:54
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو را ترک کرده ام!

خلاصه خیلی فرق کرده ام

با روز آخرین دیدار!

دیگر حتی با احتیاط

بیشتری دل می بندم!

اما الان حس خوبی دارم از نبودنت!

شبیه دست فروبردن در جیب گرم

پالتوی پارسال و پیدا کردن یک نخ سیگار
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 21:43
+4
roya
roya
اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی

چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده

هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 14:51
+6
AmiR
AmiR
کت آقای مجری رو !!!!!
برگرد بابا آبرو شبکه رو بردی ! :) )
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 13:39
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مهمونی بودیم آهنگ كم اومد، بابام داد زدبه داداشم گفت امید برو تو ماشین آهنگ بیار،لیلافروهر تو داشبرد زیر داریوشه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 10:12
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺻﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ .
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ .
ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ ...
ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ ...
ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ...
ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﺎ ............
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 10:03
+3
omid
omid
از لحظه ها گذشتیم تا به خوشبختی برسیم غافل از آن که خوشبختی همان لحظه ها بود
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 01:13
xroyal54
xroyal54
دل که داده باشی . . .

تازه میفهمی فرق بین " دل داده " و " دلداده " را . . .

هر دو شبیه به هم

اما

یکی دل داده بی انکه " دلی " گرفته باشد و ان یکی دل

گرفته

بی انکه " دلی " داده باشد .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/6 - 00:01
+6
محمدرضا تاجوک
محمدرضا تاجوک
گاهی نه نوشتنت میاد .. نه حـالِت خوبِ ..

فقط .. یه کوچولـو ی کوچولو میخوای سرتـوبذاری روپاهای خـدا و ... گـریـه کنی!!

اونم محض خـاطرِ .. دلتنگی ..!!

دلتنگِ خودت ..خدات یا ...

هـزارتا دلیــل دیگه ..

دیشب دلــم بارون میخواست ..
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 19:41
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ