henzo_io
گل نارم دلم تنگه نزاشتن پیش هم باشیم
باید هر دو جدا از هم شریک دردو غم باشیم
دلم تنگه واسه چشمات ...
دلم تنگه گـــــــله نازم منم مثل تو دلگیرم
میدونم عاقبت یک شب از این دل تنگی میمیرم
...
♥ نگار ♥
تو را ترک کرده ام!
خلاصه خیلی فرق کرده ام
با روز آخرین دیدار!
دیگر حتی با احتیاط
بیشتری دل می بندم!
اما الان حس خوبی دارم از نبودنت!
شبیه دست فروبردن در جیب گرم
پالتوی پارسال و پیدا کردن یک نخ سیگار
roya
اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی
چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده
هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!
♥ نگار ♥
ﺻﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ ﻧﻤﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢ .
ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﺑﺸﻢ ﺗﺎ ﻫﻔﺖ ﺳﺎﻟﮕﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﭘﺮﻭﺭﺷﮕﺎﻩ .
ﺑﻌﺪﺷﻢ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯﯼ ...
ﺑﻌﺪﺷﻢ ﺭﻓﺖ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻣﯿﺰﺍﺭﻣﺶ ﺧﻮﺍﺑﮕﺎﻩ ...
ﻫﻤﻮﻧﺠﺎﻡ ﯾﮑﯿﻮ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﻪ ﺑﺮﻩ ﺳﺮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ...
ﺣﻮﺻﻠﻪ ﺩﺍﺭﯾﺎ ............
omid
از لحظه ها گذشتیم تا به خوشبختی برسیم غافل از آن که خوشبختی همان لحظه ها بود
xroyal54
دل که داده باشی . . .
تازه میفهمی فرق بین " دل داده " و " دلداده " را . . .
هر دو شبیه به هم
اما
یکی دل داده بی انکه " دلی " گرفته باشد و ان یکی دل
گرفته
بی انکه " دلی " داده باشد .
محمدرضا تاجوک
گاهی نه نوشتنت میاد .. نه حـالِت خوبِ ..
فقط .. یه کوچولـو ی کوچولو میخوای سرتـوبذاری روپاهای خـدا و ... گـریـه کنی!!
اونم محض خـاطرِ .. دلتنگی ..!!
دلتنگِ خودت ..خدات یا ...
هـزارتا دلیــل دیگه ..
دیشب دلــم بارون میخواست ..
سخت است می نوش کس دیگر بود
1392/03/7 - 16:16 ( لايک توسط 1 کاربر )شمع شب خاموش کس دیگر بود
با یاد کسی که دوستش میداری
یک عمر در آغوش کس دیگر بود
این عکس منو یاد این شعر میندازه