یافتن پست: #شب

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
ترکم کردی...

تنهایی سخت بود...

همدمی انتخاب کردم -> (سیگار)

با همدمم همجا رفتم...

دیگر کسی مرا حساب نمیکند...

داشتن یار تقاص دارد؟

مگر توام یار نداری؟

چرا مرا بدبخت خطاب میکنند...!!؟؟

تو را خوشبخت...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیشب پلیس جلو ماشینمو گرفت ...

رفتم جلو به پلیسه خیلی جدی گفتم :

میدونی من کیم ...؟

گفت کی هستی ...؟

گفتم من یه پرندم آرزو دارم تو باغم باشی. ^_^

جریمم نکرد ...

اشک تو چشاش جمع شد ...

گفتش خدا شفات بده ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:58
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبتون بخیر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 21:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شب از مهتاب سر میره تمام ماه تو آبه
شبیه عکس یه رویا تو خوابیدی جهان خوابه
زمین دور تو میچرخه زمان دست تو افتاده
تماشا کن سکوت تو عجب عمقی به شب داده!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:34
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
از نظر یک زن
"بی عیب ترین" مرد دنیا پدرشه،
"زن ذلیل ترین" مرد دنیا برادرشه،
"خوش تیپ ترین" مرد دنیا پسرشه،
"مظلوم ترین" مرد دنیا پدر شوهرشه،
"قدر نشناس ترین" مرد دنیا دامادشه،
"خوشبخت ترین" مرد دنیا شوهر خواهرشه،
و "بدترین"مرد دنیا شوهرشه
(روز مرد و پدر رو به همه ی پدران مهربون و همه ی مردایی که در حق هیچ کس نامردی نمی کنن تبریک میگم پایدار باشید) {-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:53
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم!
وقتی میفهمی و میرانی ام چیزی درون دلم فرو میریزد ... چیزی شبیه غرور!

بابا لنگ دراز عزیزم لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم ... بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند ... نمیگذارم ... نمیخواهم ...!

بابا لنگ درازِ من همین که هستی دوستت دارم ... حتی سایه ات را که هرگز به آن نمیرسم!

بابا لنگ دراز

جین وبستر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:43
+2
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
دانشمندا کشف کردن که خورشید روزها بی جهت روشنه …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
در اصل باید شبها که تاریکه روشن باشه !
:|
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:37
+12
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
اینایی که تا یه چیزی میگی
کنترل خودشونو از دست میدن و عصبی میشن..
اینایی که چند ساعت میمونن تو اتاقشونو در نمیان ..
اینایی که همش خوابن..
همونا که حوصله حرف زدن با هیشکیو ندارن..
همونایی که قرارشونو با دوستاشون کنسل میکنن و میمونن خونه..
اینایی که از صب که پا میشن تا آخر شب با همه دعواشون میشه
اینا از توو داغونن...
خواهشا اذیتشون نکنید...
داره جون میکنه بلکه حالش خوب بشه! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:36
+9
shiva joOoOoOn
shiva joOoOoOn
وقتی دلم به درد میاد و کسی نیست به حرفهایم گوش کند،

وقتی تمام غمهای عالم در دلم نشسته است،

وقتی احساس می کنم دردمند ترین انسان عالمم... وقتی تمام عزیزانم با من غریبه می شوند...

و کسی نیست که حرمت اشکهای نیمه شبم را حفظ کند... وقتی تمام عالم را قفس می بینم...

بی اختیار از کنار آنهایی که دوسشان دارم.. بی تفاوت می گذرم...........{-6-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 17:11
+1
AmiR
AmiR
دوست دارم یک شبه ، هفتاد سال پیر شوم
در کنار خیابانی بایستم…
تو مرا بی آنکه بشناسی ، از ازدحام تلخ خیابان عبور دهی…
هفتاد سال پیر شدن یک شبه
به حس گرمی دست های تو
هنگامی که مرا عبور میدهی بی آنکه بشناسی،
می ارزد..!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 12:01
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ