از نظر یک زن
"بی عیب ترین" مرد دنیا پدرشه،
"زن ذلیل ترین" مرد دنیا برادرشه،
"خوش تیپ ترین" مرد دنیا پسرشه،
"مظلوم ترین" مرد دنیا پدر شوهرشه،
"قدر نشناس ترین" مرد دنیا دامادشه،
"خوشبخت ترین" مرد دنیا شوهر خواهرشه،
و "بدترین"مرد دنیا شوهرشه
(روز مرد و پدر رو به همه ی پدران مهربون و همه ی مردایی که در حق هیچ کس نامردی نمی کنن تبریک میگم پایدار باشید)
تمام دلخوشی دنیای من به این است که ندانی و دوستت بدارم!
وقتی میفهمی و میرانی ام چیزی درون دلم فرو میریزد ... چیزی شبیه غرور!
بابا لنگ دراز عزیزم لطفا گاهی خودت را به نفهمیدن بزن و بگذار دوستت بدارم ... بعد از تو هیچکس الفبای روح و خطوط قلبم را نخواهد خواند ... نمیگذارم ... نمیخواهم ...!
بابا لنگ درازِ من همین که هستی دوستت دارم ... حتی سایه ات را که هرگز به آن نمیرسم!
اینایی که تا یه چیزی میگی
کنترل خودشونو از دست میدن و عصبی میشن..
اینایی که چند ساعت میمونن تو اتاقشونو در نمیان ..
اینایی که همش خوابن..
همونا که حوصله حرف زدن با هیشکیو ندارن..
همونایی که قرارشونو با دوستاشون کنسل میکنن و میمونن خونه..
اینایی که از صب که پا میشن تا آخر شب با همه دعواشون میشه
اینا از توو داغونن...
خواهشا اذیتشون نکنید...
داره جون میکنه بلکه حالش خوب بشه!
دوست دارم یک شبه ، هفتاد سال پیر شوم
در کنار خیابانی بایستم…
تو مرا بی آنکه بشناسی ، از ازدحام تلخ خیابان عبور دهی…
هفتاد سال پیر شدن یک شبه
به حس گرمی دست های تو
هنگامی که مرا عبور میدهی بی آنکه بشناسی،
می ارزد..!