یافتن پست: #شب

*elnaz* *
*elnaz* *
خوشحال شدیم....روز و دلی...... .............{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 19:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
+ خوشبختی♥

اگر سرت را روی سینه ام بگذاری …

هیچ صدایی نخواهی شنید ...

قلبـــــ♥ــــــــ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره…
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 16:29
+3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
بزن مطرب که امشب دلبرم مستانه می رقصد
بت افسونگرم لب بر لب پیمانه می رقصد ...
بده ساقی شراب آتشین ٫ مست و خرابم کن
که امشب دلبرم در مجلس بیگانه می رقصد
دیدگاه  •   •   •  1392/03/5 - 11:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبتون قشنگ دوستان
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:48
+9
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
قانون خوشبختی را به خاطر بسپارید:

1- قلبتان را از نفرت پاک کنید

2- ذهنتان را از نگرانی ها دور کنید

3- ساده زندگی کنید

4-بیشتر ببخشید
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 20:20
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
آنقدر زمین خورده ام که بدانم

برای برخاستن

نه دستی از برون

که همتی از درون

لازم است

حالا اما…

نمی خواهم برخیزم

در سیاهی این شب بی ماه

می خواهم اندکی بیاسایم

فردا

فردا

برمی خیزم

وقتی که فهمیده باشم چرا

زمین خورده ام…
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 19:41
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
مردی یكشب روكرد به آسمانو به ماه گفت: . چرا همسر من یك گل رز روكه یك روز زنده میمونه وبعدمیمیره رودوس داره! . ولی من كه هرروز براش میمیرم وزنده میشم رودوس نداره؟؟؟

.

.
...
.

.

ماه جواب داد : . . . وای خیلی قشنگ بود ، لایك ! :)) با اجازت share میكنم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/4 - 16:16
+4
henzo_io
henzo_io
غضنفر ازدواج می کنه هر شب تنها می خوابه زنش میگه نمیخوای منو بغل کنی بوسم کنی؟
غضنفر میگه من ازدواج کردم که این کثافت کاری هارو بزارم کنار !!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 20:59
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگه صبحا کنار تو چشم وا نمیکنم ... دیگه اعتمادی به این عشقا نمیکنم
کسی رم نمیخوام که بهم توجهی کنه ... همه که مثل تو منو اشبا نمیکنن
همه که مثل تو با من خوب تا نمیکنن ... منو از ته دل از اون بوسا نمیکنن
یا اون روزا که میبرم از هرکسو ناکسی ... خودشونو توی دلم انقدر زود جا نمیکنن
دیگه شبا نمیام پشت خطی ... خوشحالم که کنار اون خوشبختی
خوشحالم که یه حساب سوا روش کردی ... و به خاطر اون منو فراموش کردی....:(:)
"یه چیزی بگو - آرمین&تتلو:x"
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در این شب سرد بیدارم و بس دلتنگ توام درگیر قفس
با هر چه صدا با هر چه نفس فریاد از تو ای عشق
من از تو دل نمی کندم تو با من همسفر بودی
کنارت زندگی کردم تو از من بی خبر بودی
جز تو از تو ندیدم ای عشق خاموش یادت فراموش در شب سرد
خاموش ام و سرد با یاد تو من گفتم دل از این بیراهه بکن
نت خسته ام از آواره شدن فریاد از تو ای عشق
"پروانه-مانی رهنما"قبول کنه
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 19:09
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ