یافتن پست: #شب

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
اگر دروغ رنگ داشت
هر روز شاید
ده ها رنگین کمان در دهان ما نطفه می بست
و بی رنگی کمیاب ترین چیزها بود
اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت
عاشقان سکوت شب را ویران می کردند
اگر به راستی خواستن توانستن بود
محال نبود وصال!
و عاشقان که همیشه خواهانند
همیشه می توانستند تنها نباشند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:03
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
بيخودي پرسه زديم،صبحمان شب بشود،بيخودي حرص زديم،

سهممان کم نشود، ما خدا را با خود، سر دعوا برديم،

و قسم ها خورديم، ما به هم بد کرديم، ما به هم بد گفتيم،

ما حقيقتها را،زير پا له کرديم،و چقدر حظ برديم،که زرنگي کرديم،

روي هر حادثه اي ،حرفي از عشق زديم،

از شما ميپرسم،ما که را گول زديم؟؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:39
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
کاش بدونی ماتم دنیام بی تو فقط گریه میخوام
کی میدونه این حسرتا چه کرده با روزو شبام
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
از این گریه چه میدونی نه دردمی نه درمونی
به چه امید میخوای باشی که پیش دردام بمونی
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:28
+3
محمد
محمد
دقت کردین بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 13:02
+4
zahra
zahra
کاش میشد واسم خواستگار می اومد! بعد من میگفتم : شمااومدین منو بگیرین؟ اونام می گفتن : بلــــــــــــه! بعد منم میدویدم و داد میزدم: اگه میتونین منوبگیرین ... اگه میتونین منوبگیرین! خلاصه همینجوری تا شب بازی می كردیم ! :d
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 12:48 توسط Mobile
+7
ramin
ramin
شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت/ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی/ سوخت پروانه ولی /خوب جوابش را داد گفت/ طولی نكشد نیز تو خاموش شوی
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:41
+6
reza
reza
بچه ها شب بخیر
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:39
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شب را خاموش کن


بگذار بتابد


چشم‌هایت!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:31
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خوشبختی در ایلام:زنی است/که شکم پنجمش را هم دختر زاییده/روی نفت خوابیده/کبریت زیر سرش می گذارد
خوشبختی در تهران:زنی است/که ۲۰۶ نقره ای دارد/و دنبال جای پارک می گردد/از اینجا تا تهران/ 800کیلومتر راه است!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:19
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شب ها پنجره اتاقت را باز کن
من می آیم !!!
آرام...
فقط کافیست چشمانت را ببندی...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 00:15
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ