یافتن پست: #شب

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شب همگی بخیر
ایام به کامتون
اجیلتون پر از پسته های خندون
دلتون پر از لایک شادی ها
جیبتون پر از تراولهای رنگارنگ
عمرتون ب درازی عمر نوح
غمتون راه گم کرده
خوشبختی هدیه به دست پشت دیوار دلتون
...............
سال نو و بهار نو و عید نو مبارک{-41-}
{-35-}
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 03:16
+11
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
@niusha-nini
یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:54
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در MEETING S
@ramins
حس می کنم ، حسم به تو حسی نو است
حسم برای حس تو ، شعری نو است
حس می کنم ، حس کرده ای احساس من
احساس حسم حاسد و جنسی نو است
حدسی بزن ، حسم حسود حس کسیت
احساس تو بر حس من ، حدسی نو است
در حس تو ، احساس من محسوس شد
احساس کن حس مرا ، حسی نو است
سحری بکن ای ساحر احساس من
هر حس تو نسبت من ، سحری نو است
مبحوس گشت احساس من از حس تو
حساس کن احساس خود ، فصلی نو است !!!
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:48
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ای کاش احساسم گلی می بود ، میریخت عطرش را به دامانت
یا مثل یک پروانه پر میزد ، رقصان به روی طاق ایوانت
.
ای کاش احساسم کبوتر بود ، بر بام قلبت آشیان میکرد
از دست تو یک دانه برمیچید ، عشقی به قلبت میهمان میکرد
.
ای کاش احساسم درختی بود ، تو در پناه سایه اش بودی
یا مثل شمعی در شبت میسوخت ، تو مست در میخانه اش بودی
.
ای کاش احساسم صدایی داشت ، از حال و روزش با تو دم میزد
مثل هزاران دانه برفی ، سرما به جان دشت غم میزد
.
ای کاش احساسم هویدا بود ، در بستر قلبم نمی آسود
یا در سیاهی دو چشمانم ، خاموش نمیگشت و نمی آلود
.
ای کاش احساسم قلم میگشت ، تا در نهایت جمله ای میشد
یعنی که “دوستت دارم”ی میگشت ، تا معنی احساس من میشد !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:40
+9
ALI SHABAN
ALI SHABAN
شب عیدی آسمون وقتی که میباره بیشتر از شبای پیش عطر قرآن داره
ببین امشب قلبم مث آینه روشنه *** آینه ی زلال من دیدنت عید منه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:25
+6
-4
ali rad
ali rad
باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد

های های دل دیوانه من پنهانی است.....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 02:02
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
یک جام پر از شراب دستت باشد / تا حال من خراب دستت باشد
این چند هزارمین شب بی خوابیست / ای عشق فقط حساب دستت باشد . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 01:36
+7
مهراوه
مهراوه
- اعتراف می کنم که: امشب بعد از 1 سال به این معما پی بردم که آقاجونم مسواکش رو کجا قایم می کنه که من نمی بینم. بارها دیدم که داره مسواک می زنه اما به محض اینکه بعدش می رم مسواک بزنم مسواکش غیب می شه. خب زیاد پیچیده نیست از مسواک من استفاده می کرده!{-8-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 00:46
+6
مهراوه
مهراوه
من یه خواهر دارم یک سال از خودم کوچکتره..بچه که بودیم همیشه لباسهای شبیه به هم میخ[!]م مثل دوقلوها
راهنمایی که میرفتم یه لباس داشتم عکس میکی موس روش بود.عاشق این لباسه بودم
یه روز که شسته بودمش روی طناب که پهنش کردم یهو باد اومد و بردش
من هم بدون هیچ عذاب وجدانی بلوز خواهرمو برداشتم و گذاشتم توی کمد خودم!
خواهرم خیلی گریه کرد از گم شدن بلوزش ولی من که عذاب وجدان نداشتم{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/1 - 00:33
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
بچه ها سال تحویل میرم حرم امام رضاهمتونو دعا میکنم
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/29 - 23:47
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ