M 0 R i c A R L0
بچه ها من حالم خوب نیس...
ندیدین حلال کنید...
شب بخیر
Behdad
تو زندگی گاهی به جایی میرسی
که تازه میفهمی....
چه خوشبختند کسانیکه
دچار آلزایمر هستند...!
mah3a
دلم می خواست برای یکباربرای یکبارهم که شده دستهای
مهربانت رابه امانت برروی شانه هایم بگذاری تا گرمی داشتن
تکیه گاهی مهربان راحس کنم
صدای قدم هایت راکه میشنوم تمام صداهادرنظرم بی معنا
جلوه می کنند
ای بهترین تمام لحظاتم درسکوت روزهای زندگی ام ودرتاریکی
شبهای بی کسی ام ازتوسخن می گویم تمام لحظات دلتنگی ام
بهانه ی تورامیگیرند
برای امدنت لحظه ها نیز لحظه شماری میکنند وبرای دیدن
دوباره ات تمام دیده ها بی تابی
mah3a
يك ساعت كه آفتاب بتابد،
خاطره آن همه شب هاي بارانى از ياد مي رود
اين است حكايت آدم ها