یافتن پست: #شب

ronak
ronak
تمام ترس من از این است !..
در شب آرزوها ..
من تو را آرزو کنم !...
.........
و تو او را...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:51
+3
Alireza
Alireza
زرتشت بیا که با تو امید آید/شب نیز صدای پای خورشید آید
تاریخ اگر دوباره تکــرار شود/آدم به طـــواف تخت جمشید آید
پیشاپیــــش سال 7033 میترایی آریایی،3750 زرتشتی،2571 شاهنشاهی و1391 خورشیدی برتمام اعضای bia2uni مبارک باد
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:47
+5
sasan pool
sasan pool
چشاتو وا کن و /زل بزن بهم
واسه دیدن تو اینجا آمدم
آمدم بگم هنوز عاشقم/زیر حرف های قدیمم نزدم
وقت رفتن به تو گفتم عشقم/من یک روز دوباره بر می گردم
تو روز های دوری و تنهایی/روز و شب فقط به تو فکر کردم
چقدر خوبه که دستامو /تو دستای تو میزارم
چه دنیایی تو چشمات /چقدر دنیا مو دوست دارم
با نگاه مهربونت امشب/به قشنگی شب مهتاب
خنده های تو پر از احساس/بعضی وقت ها اخمت هم جذابه
نمی دونم تو کی بودی اما/من دیونه رو مجنون کردی
دلمو تو عشق تو گم کردم/وقتی موهاتو پریشون کردی
{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 12:19
+5
ebrahim
ebrahim
دیشب رفتم استخر, بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم ۴ تا میس کاله ۶ تا اس ام اس از دوس دخترم:
اس ام اس ۱: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟
اس ام اس ۲: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.
اس ام اس ۳: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو!
اس ام اس۴: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟
اس ام اس ۵: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی…
اس ام اس۶: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت سعید دو ماهه رابطه داریم…. بای
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:53
+6
Alireza
Alireza
فقط یه زن ایرانی
درباره زندگی دخترش میگه: شوهرش خیلی خوبه همش میبرتش مسافرت و تو خونه هم خیلی کمکش میکنه حتی پوشک بچه را هم خودش عوض میکنه ، دخترم خوشبخت شد واقعا!
درباره زندگی پسرش میگه:بیچاره هر چی پول در میاره باید خرج سفرهای خانم کنه!
از سر کار هم که خسته میاد خونه خانمش کلی ازش کار میکشه حتی زورش میاد پوشک بچشو خودش عوض کنه، پسرم بد بخت شد واقعا!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:26
+5
Alireza
Alireza
فقط خانومهای ایرانی هستن از یه هفته قبل از عروسی هی میگن
چی بپوشیم؟! .. چی بپوشیم؟!
اونوقت شب عروسی ؛ رسماً هیچی نمی پوشن
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:09
+6
mah3a
mah3a
تعریفِ کیش و مات در زندگی‌ واقعی:

وقتی‌ به خانومت بگی‌، امروز یه زنی‌ رو دیدم خیلی‌ شبیهِ تو بود!
خانومت بگه: آهااااااااااان، خوشگل بود؟
نمیتونی‌ بگی‌ نه!
نمیتونی‌ بگی‌ آره!
:)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:56
+4
hadith
hadith
من آن مجنون تنهای غریبم
که از سهم دودستت بی نصیبم
به دل گفتم که روزی خواهی امد
ولی دل میداند اورا می فریبم …
شبتون قشنگ...{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 02:11
+5
مهسا
مهسا
▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
منـــــــــــم دیگه میــــــــــــرم شبتــــــون خووش بابــــــــآی همگـــــــــی{-35-}{-35-}{-26-}{-26-}{-7-}{-7-}{-45-}{-45-}{-21-}{-21-}{-17-}{-17-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 02:03
+4
-1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دوستون دارم بچه ها
خوابای خوب ببینین
شب بخیر{-41-}{-49-}{-43-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:59
+4
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ