یافتن پست: #شب

reza
reza
بوسه یعنی لذت دلدادگی ، لذت از شب لذت از دیوانگی

بوسه آغازی برای ما شدن ، لحظه ای با دلبری تنها شدن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:07
+2
sasan pool
sasan pool
توی فیلم شب یلدا حامد به خودش میگفت دوستت دارم بانو دوستم داری بانو.دوست نداشت واقعیت قبول کنه که اون بر نمی گرده.ما آدم ها دوست نداریم با واقعیت ها کنار بیایم.به قول داریوش که میگه اون که رفته دیگه هیچ وقت نمیاد/تا قیامت دل من گریه می خواد
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:48
+5
mah3a
mah3a
ديشب خدا آروم صدام كرد و گفت خوابی؟ عشقت تو بغله يكي ديگستو تو آروم خوابيدي؟ لبخند زدمو گفتم؛ خدا جونم اين همون مخلوقيه كه موقع آفريدنش به خودت "آفرين" گفتی...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:43
+5
-1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خاطرمان باشد;

شاید سالها بعد
در گذر جاده ها،
بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگوییم:

این غریبه چقدر شبیه خاطراتم بود..!!
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:39
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
... چه شبی بود و چه فرخنده شبی

آن شب دور که چون خواب خوش از دیده پرید

کودک قلب من این قصه ی شاد

از لبان تو شنید :

”زندگی رویا نیست

زندگی زیبایی ست

می توان

بر درختی تهی از بار ، زدن پیوندی

می توان در دل این مزرعه ی خشک و تهی بذری ریخت

می توان از میان فاصله ها را برداشت

دل من با دل تو

هر دو بیزار از این فاصله هاست “...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:03
+5
sahar
sahar
به قلبم نشستی نگفتم چرا ، دلم را شکستی نگفتم چرا
یکی خواب شبهای من را ربود ، چو دیدم تو هستی نگفتم چرا...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 20:02
+9
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
بی تو مهتاب شبی باز ازآن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم

شدم آن عاشق دیوانه که بودم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:58
+3
sahar
sahar
دوستت دارم کمتر از خدا و بیشتر از خودم چون به خدا ایمان دارم و به تو احتیاج!!

شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد. بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم

نور دلیل تاریکی بود و سکوت دلیل خلوت، تنها عشق بی دلیل بود که تو دلیل آن شدی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:56
+5
mitra
mitra
طی یک عملیات مخفیـانه و کـاملا زیرکـانه تونستم از مخفیگاه آجیل های شب عیدمون که مامانم جـاسازی کرده بود با خبر بشم و بهشون دستبرد بزنم ....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:47
+15
Alireza
Alireza
افتخار میکنم ایرانییم به خاطر هفت شهر عطار و رستم فردوسی و پای آب سهراب
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 19:28
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ