یافتن پست: #شب

sasan pool
sasan pool
من میرم بخوابم خدا نگهدار.{-35-}{-35-}{-35-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:02
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
از سیاهی چرا حذر كردن
شب پر از قطره های الماس است
آنچه از شب بجای میماند
عطر سكر آور گل یاس است
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:37
+10
mah3a
mah3a
داداشم آب هویج پریدِ تو گلوش
بهش میگم: بزنم پشتت؟
بهم میگه: منم بزنم تو دهنت؟ :@
من :O
داداشم :-w

یه همچین داداش مهربونی دارم من (^_^)
man ki yeki yedone o azize khonam........
ino y dosti goft....
goftam bezaram va3e dadash daraaaaaaaaa
peeeeeeeeeeeeekh
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:12
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
فدای همتون که عاشقتونم...سلااااااااااااااااااااااام
26 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 12:52
+9
mah3a
mah3a
به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد
که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد
لب تو میوه ی ممنوع ولی لب هایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دل کند، نشد
با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر
هیچ کس، هیچ کس اینجا به تو مانند نشد
هر کسی در دل من جای خودش را دارد
جانشین تو در این سینه خداوند نشد
خواستند از تو بگویند شبی شاعرها
عاقبت با قلم شرم نوشتند: نشد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 12:39
+7
ronak
ronak
کسی که نشسته

همیشه خسته نیست

شاید جایی برای رفتن ندارد...

.......مرد تنهای شب......
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:39
+5
ayda
ayda
خـــــوشبخـــت تـــــرین آدم هــــا اونــــایـــی هستــــن کــــه ایـــن جمـــله رو میشنـــوند:
"عیــــــب نــــداره، با هـــــم درستـــــش میکنیــــم"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 23:08
+5
behzad
behzad
امروز ظهر شیطان را دیدم. نشسته بر بساط صبحانه و آرام لقمه برمیداشت. گفتم: ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده ای؟ بنی آدم نصف روز خود را بی تو گذرانده اند... شیطان گفت: خود را بازنشسته کرده ام. پیش از موعد! گفتم: به راه عدل و انصاف بازگشته ای یا سنگ بندگی خدا به سینه می زنی؟ گفت: من دیگر آن شیطان توانای سابق نیستم. دیدم انسانها، آنچه را من شبانه به ده ها وسوسه پنهانی انجام میدادم، روزانه به صدها دسیسه آشکارا انجام میدهند. اینان را به شیطان چه نیاز است؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 22:54
+4
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
یکی از استفاده‌های اصلی موبایل استفاده از نور ال سی دیش برای طی مسیر اتاق تا یخچال بدون خوردن به در و دیواره!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:23
+7
aB'Bas S
aB'Bas S
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
کاش بدونی ماتم دنیام بی تو فقط گریه میخوام
کی میدونه این حسرتا چه کرده با روزو شبام
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
از این گریه چه میدونی نه دردمی نه درمونی
به چه امید میخوای باشی که پیش دردام بمونی
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 21:12
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ