سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
کاش بدونی ماتم دنیام بی تو فقط گریه میخوام
کی میدونه این حسرتا چه کرده با روزو شبام
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
از این گریه چه میدونی نه دردمی نه درمونی
به چه امید میخوای باشی که پیش دردام بمونی
تو زندگیم یه دنیایی یه کابوسم تو رویایی
یه پاییزم تو بهاری من یه مرداب تو دریایی
سبب منم که میشکنم اما حرفی نمیزنم
اگه هیچکس برام نموند واسه اینه که سبب منم
روز و وقت و عمرت بخیر
1390/12/28 - 14:04شب بخیر خوابای خوب ببینی

1390/12/28 - 14:08 ( لايک توسط 1 کاربر )اصلا آدم باید همیشه سرشب بخوابه
اره fowkes..
1390/12/28 - 14:09 ( لايک توسط 1 کاربر )نذاشتن بخوابم که همش یک یک ساعت خوابیدم.



1390/12/28 - 16:53
1390/12/28 - 19:31