یافتن پست: #شب

Alireza
Alireza
دیشب تو تختخوابم دراز کشیده بودم و آسمان زیبای پر ستاره رو تماشا میکردم که یهو به فکرم رسید پس این سقف اتاقم کو{-36-}{-36-}
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/27 - 17:08]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 17:07
+7
ronak
ronak
بی تو دلم می‌گیرد
و با خودم می‌گویم
کاش آن یک بار که دیدمت
گفته بودم
که بی تو گاه دلم می‌گیرد
که بی تو گاه زندگی سخت می‌شود
که بی تو گاه هوای بودنت دیوانه‌ام می‌کند
اما نمی‌گفتم
که این «گاه» ها
گهگاه
تمامِ روز و شب من می‌شوند
آن وقت بغض راه گلویم را می‌گیرد
درست مثل همین روزها!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:57
+2
مهسا
مهسا
@asall با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه

با خبر باش که من غرق گناهم هر شب {-35-}
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:41
+5
ronak
ronak
می خوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم …
می خوام بگم هر شب با خیالت می خوابم !!
می خوام بگم جایگاه همیشگی تو قلب منه !!
می خوام بگم حاضرم قشنگترین لحظه هام رو با سخت ترین دقایقت عوض کنم ..
می خوام بگم لحظه ای که تو رو میبینم بهترین لحظه زندگیمه !!
می خوام بگم در حد پرستش دوست دارم ….!@Malo0o0os
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 16:18
+4
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
شبــــهـــایم درد دارد ,

وقتـــی نـــدانـــم ,

چــــراغ اتـــاقـــت را کـــدام لعنتــــی خـــامــــوش میکنـــــد !؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:57
+4
ronak
ronak
تو به اندازه تنهایی من خوشبختی
من به اندازه زیبایی تو غمگینم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:36
+6
Alireza
Alireza
فقط یه ایرانی میتونه شبا که واسه دستشویی رفتن بیدار میشه سر راه در یخچال رو باز کنه توشو نگاه کنه بعد در ببنده و بره بخوابه!{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 14:08
+5
sasan pool
sasan pool
دیشب توی صدا ی آمریکا داشت راجبع ورزش در سال 90 حرف میزد بعد رفت در مورد این قضیه شیث و ممد گفت داداشم گفت واقعا حرکت زشتی بود من هم گفت نه خیلی هم خوب بود من بودم آخر سال ازشون تقدیر می کردم یک 206 هم کادو میدادم دوتایی عید و باهم برن صفا.{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}الکی یک حرکت بزرگش می کنن .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:47
+5
-2
saman
saman
درود بر همگی
میخوام 1 حالی بهتون بدم 1کی از متنامو بزارم براتون شاید نفهمید ولی باید بفهمید میفهمید چی میگم؟
میگه که : شدم 1 زنجیری دیوونه ی احمقو دیگه ام خوب دردی نیست که نشه درک کرد
تو راهم سختی پیش بوده او سعی کردم . گرچه گنجی نبود که بشه کشف کرد
رو دنیا شکی نیستو میشه شر کرد باش. هرچند مردی نیست که بشه جنگ کرد
همه چی واضحه.تو روزم میشه درد و دید. پس دیگه عهدی نیست که باشیم شبگرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:15
+1
sasan pool
sasan pool
چرا انقدر نگاهت بی قراره/چرا این خونه آرامش نداره
بگو کی زندگیتو تلخ کرده/چرا دستای تو انقدر سرده
کدوم بی رحمی رویاتو سوزونده/گه از لبخند تو چیزی نمونده
نمیزارم که چشمات خیس باشه/دارم میرم تا حالت رو به راه شه
میون این همه نا مهربونی/دارم میرم که تو عاشق بمونی
شکست این دل غمگین و تنگم/دارم میرم با یک دنیا بجنگم
جدایی از تو سخته اما میرم/میرم تا خنده هاتو پس بگیرم
حالا که بغضمون طاقت نداره/چه خوب میشه اگه بارون بباره
حلالم کن اگه که گریه کردم/دعا کن کم نیارم بر نگردم
از امشب با خیالت همنشینم/دعا کن خوابتو هر شب ببینم
نمی دونی که قبل از رفتن من/چه مردایی رفتن برنگشتن
چشای خیلی ها از عشق تر شد/دلاشون به خدا نزدیک تر شد
من هم باید برم طاقت ندارم/دیگه خواب خوش و راحت ندارم
تو هم هرشب بشین ماه و نگاه کن/برای حال و روز من دعا کن
توی لشگر که لبریز از غروره/با مردی که نگاهش مثل نوره
کنار من توی دنیای دیگه/یک روز دنیا به ما تبریک میگه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 13:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ