Alireza

در ...نمکدون...
دیشب تو تختخوابم دراز کشیده بودم و آسمان زیبای پر ستاره رو تماشا میکردم که یهو به فکرم رسید پس این سقف اتاقم کو
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/27 - 17:08]












1390/12/27 - 17:08