یافتن پست: #شب

Alireza
Alireza
شب عروسی لره بهش میگن بابات مرد
میگه:حالا این مسخره بازی بابا منو نیگا
آخرین ویرایش توسط Belondy در [1390/12/26 - 17:41]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:35
+3
Alireza
Alireza
ادبیات واژه زن در تاریخچه تمدن بشریت (طنز)

سوءظن: در یونان باستان به صورت سوءزن آمده است – احساسی که خانمها نسبت به شوهرانشان دارند.

شوهر زن: زنی که شوهر خود را می زند – زن بی رحم – توصیه می شود با این زنان هیچگونه رابطه ای برقرار نشود.

شیر زن: شیر ماده – شیر وحشی – زنی با دندان ها و پنجه هایی شبیه به شیر که باید از او اطاعت شود.

ظنین : در متون تاریخی به صورت زنین آمده است – جمع مکسر زن – زنها.

کف زن: زن کار درست – خانمی که همه را در کف می گذارد.

گردن زن: زنی که گردن میزند – بی رحم ترین نوع زن – زن جلّاد.

مرزنگوش: کاربرد خاصی ندارد اما با توجه به ریشه تاریخی آن (مرد + زن + گوش) نتایج زیر برداشت می شود؛

- مردی که به حرف زنش گوش می کند.

- زنی که گوش مردش را می کشد.

- مردی که گوش زنش گوشواره می کند.

نازنین : مرد – (نا + زن + این / این یارو که زن نیست) – یک نوع فحش رکیک – عبارتی برای تحقیر جنس مؤنث.

همزن: زنی که حال همه ی مرد ها را به هم میزند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 17:16
+6
ronak
ronak
.... و جواب زن :{-11-}

به نام خدایی که زن آفرید حکیمانه امثال ِ من آفرید

خدایی که اول تو را از لجن و بعداً مرا از لجت آفرید !

برای من انواع گیسو و موی برای تو قدری چمن آفرید !

مرا شکل طاووس کرد و تورا شبیه بز و کرگدن آفرید !

به نام خدایی که اعجاز کرد مرا مثل آهو ختن آفرید

تورا روز اول به همراه من رها در بهشت عدن آفرید

ولی بعداً آمد و از روی لطف مرا بی کس و بی وطن آفرید

خدایی که زیر سبیل شما بلندگو به جای دهن آفرید !

وزیر و وکیل و رئیس­ ات نمود مرا خانه­ داری خفن آفرید

برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب شراره ، پری ، نسترن آفرید

برای من اما فقط یک نفر براد پیت من را حَسَنْ آفرید !

برایم لباس عروسی کشید و عمری مرا در کفن آفرید

به نام خدایی که سهم تو را مساوی تر از سهم من آفرید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 12:48
+2
esmaeil barati
esmaeil barati
فرخنده میلاد مسعود رسول اکرم محمد مصطفی این هفت نفر دیشب درپارتی دستگیرشدند ....البته خجسته هم بود که در رفت.....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 10:46
+1
نیوشا
نیوشا
دوستان شب بخیر
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 04:15
+11
siavash
siavash
شب ها وقتی می خوای بخوابی
مي بينی كسي رو نداری كه بهت فكر كنه !

اينجاست كه می فهمی برخلاف شلوغي درونت ، چقدر تنهايی . . . !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 03:23
+4
نیوشا
نیوشا
دوستان آخرین شب جمعه همگی بخبر ما رفتیم لالا..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 03:10
+7
*vorojak*
*vorojak*
شبتون بخیر و خوشی من رفتم لالا...
{-43-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 02:39
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
بر و بچ شیطونی نکنیدا
ما بریم لالا
شب بخیر....دوستون دارم
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1390/12/26 - 02:06]
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 02:04
+6
*vorojak*
*vorojak*
سلام شبتون بخیر خوبید؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 01:52
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ