یافتن پست: #شب

afsaneh heidari
afsaneh heidari
هزار بار اکه از این شونه به اون شونه بچرخی... این شب صبح نمیشه اگه... دلت گرفته باشه...{-52-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 21:47
+7
mah3a
mah3a
احساس خوشبختی می کنم.....
خدا خودش ختم به خیر کنه..!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 21:30
+5
mah3a
mah3a
دقت کردین وقتی میرید خرید 95% حواستون به اینه که به مردم نخورید، 5% حواستون به اجناس مغازه هاس :))
امشب پی بردم :))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 20:59
+4
mah3a
mah3a
« آﻟﺒﻮم : ﻓﺮﻧﮕﻴﺲ

« ﺧﻮاﻧﻨﺪه : ﺳﻴﺎوش ﻗﻤﻴﺸﻲ

« ﺗﺮاﻧﻪ ﺳﺮا : ﺳﻌﻴﺪ دﺑﻴﺮي

« آﻫﻨﮕﺴﺎز : ﺳﻴﺎوش ﻗﻤﻴﺸﻲ

ﺷﺐ ،
ﺷﺐ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﺗﻮ ﻛﻮﭼﻪ ﻏﻢ
اﺷـﻚ ﻣـﻦ ﻣﻴـﺸـﻪ ﺳـﺘـﺎره
ﻣﻦ ﭼﺸﻤﺎﻣﻮ ﺑﻪ اﺑﺮا ﻣﻴﺪم
آﺳـﻤـﻮن ﺑـﺎرون ﻣـﻴﺒﺎره
ﻣﻴﺨﻮﻧﻢ آخ ﻛﻪ دﻳﮕﻪ ﻓﺮﻧﮕﻴﺲ
ﻋـﺸـﻖ ﺗـﻮ داﻏـﻮﻧـﻢ ﻛـﺮد
ﺑﻪ ﻛﻲ ﺑﮕﻢ ﻛﻪ ﭼﺸﻤﺎت
ﺗﻮ ﻏـﺼﻪ زﻧـﺪوﻧﻢ ﻛـﺮد
دﻟـﻢ ﺷـﺪه دﻳـﻮوﻧـﻪ
ﺧﺪا ﺧﻮدش ﻣﻴﺪوﻧﻪ
ﻛﻮﭼﻪ دﻟﺶ ﻣﻴـﮕﻴﺮه ﺳﻜﻮﺗﺸﻮ ﻣﻴﺸﻜﻮﻧﻪ
ﭘﻨﺠﺮه ﻫﺎ ﺑﺎ ﻓﺮﻳﺎد ﻣﻴﮕﻦ ﻛﻲ ﺑﺎز ﻣﻴﺨﻮﻧﻪ\
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 20:56
+3
mah3a
mah3a
چه سنت قشنگیه به دست آوردن دلا
خط کشیدن رو دفتر جدول ضرب مشکلا
چه سنت قشنگیه کمک به مرگ غصه ها
همیشه مهربون شدن درست شبیه قصه ها
چه سنت قشنگیه چیدن هفت سین و دعا
سپردن سالی که رفت به دفتر خاطره ها..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 20:19
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دوستان تا شب خدافظیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 18:40
+3
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
قهرمانی ناب!!!!
عیدی استقلال به هوادارانش!!!!{-21-}
39 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 18:23
+10
-4
ronak
ronak
امشب آن حسرت ديرينه من
در بر دوست به سر مي آيد
در فروبند و بگو خانه تهي است
زين سپس هرکه به در مي آيد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:11
+3
payam65
payam65
دوستان اشک امونمو بریده خیلی تنها شدم
من میرم باز شب میام
حالم خیلی بده
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:02
+4
mitra
mitra
{-7-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:16
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ