یافتن پست: #شب

sasan pool
sasan pool
‫جواب سوالم تو باشی اگر
ز دنیا ندارم سوالی دگر
که من پاسخی چون تو می‌خواستم
مباد آرزویم ازین بیشتر
نشستم به بامی که بامیش نیست
شگفتا دلم می‌زند باز پر
نفس‌گیر گردیده آرامشم
خوشا بار دیگر هوای خطر
برآن‌ست شب تا به خوابم کشد
بزن باز بر زخم من نیشتر
دلم جراتش قطره‌ای بیش نیست
تو ای عشق او را به دریا ببر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:13
+5
ramin
ramin
همه می گویند عاشقی یک شب است و هزار شب پشیمانی.اکنون هزار شب پشیمانم که چرا یک شب عاشق نبودم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:50
+6
ronak
ronak
سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست

گر در این خلوت بمیرم، هیچ کس آگاه نیست

من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی

این رفیق نیمه راهم گاه هست گاه نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:25
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
با ياد چشم هاي تو خوب است خواب من
از ابـرهـا كنــــــاره بگــــير آفتـــــــاب من
رو بر كدام قبله به چشم تو مي رســـم؟
چيــزي بگـو پيــــــــامـبـر بـــي كتاب من
چشم تو را كجاي جهان جستجو كنــــم؟
پايان بده به تاب و تب بي حســـــاب من
دور از شمايل تو چنـــــانم كه روز و شب
خنـــديده اند خلــق به حال خــــراب من
از تشنگـي هــــــلاك شـدم، ساقيـا بيا
چيزي نمــــــانده از قدح پر شــــراب من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:16
+7
ronak
ronak
امشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد...
تو رو می خواســـــــــــت..
.
.
.
.
.
.
.
ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالشت
آروم به دلـــــــــــم گفتم
خــــــــــفه شو....
دوره دموکراسی گذشته.... می زنم لهـــــــــت میکنم!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:14
+5
ronak
ronak
گاهی شب ها
وقتی خیره ام به تاریکی ..
خودم را می بینم
که سال هاست چیزی نمی گوید ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 13:02
+2
mah3a
mah3a
امشب یهو دلــــــــــــم کودتا کرد...
تو رو می خواســـــــــــت..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:22
+3
mah3a
mah3a
کی اشکات و پاک میکنه شبا که غصه داری
دست رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری
شونه ی کی مرحم هق هقت میشه دوباره
از کی بهونه میگیری شبای بی ستاره
برگ ریزونای پائیز کی چشم به رات نشسته
از جلو پات جمع میکنه برگهای زرد و خسته
کی منتظر میمونه حتی شبای یلدا
تا خنده رو لبات بیاد شب برسه به فردا

کی ازسرود بارون قصه برات میسازه
از عاشقی میخونه وقتی که راه درازه
کی از ستاره بارون چشماشو هم میزاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:05
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
من ازت خاطره دارم
چجوری یادت بیارم

ما روزای خوبی داشتیم
همشونو جا گذاشتیم

چند روزه میشه که رفتی
اما انگاری یه ساله
بیشتر از این نمیتونم
بی تو خوشبختی محاله
بی تو خوشبختی محاله

کجاس اون خاطره هامون
چی شد اون حالو هوامون

چقده دل نگرونم
واسه ی آرزوهامون واسه ی آرزوهامون

تو که بی نامو نشونی کجا دنبالت بگردم
چرا من تنها بمونم آخه من کاری نکردم

دیگه طاقتم تمومه کاشکی حالمو بدونی
دارم از نفس میوفتم کاش خودتو برسونی

کجاس اون خاطره هامون
چی شد اون حالو هوامون

چقده دل نگرونم
واسه ی آرزوهامون واسه ی آرزوهامون
آخرین ویرایش توسط abbasv6 در [1390/12/25 - 11:23]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:22
+4
payam65
payam65
شب همگی بخیر{-52-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:52

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ