شاهین
بچه ها امشب شب جمعه اخره ساله منم به عشقه همتون اومدم یه لایک بدید تا با استاتوسایه خوشگل خنده رو بیارم رولبابتون
benyamin
داداشم همش 6 سالشه. اقا این صبح تا شب میشینه تو تلوزیون کارتون مبیبینه! بابام شب اومده میگم بابا این از صبح داره میبینه. بابام هم خسته حال نداره. میشینه میگه به چه کارتون قشنگی و خودشم یبینه. بابا ما هم آدمیم نوبت نداریم؟ فک فامیله داریم؟
shabe u ham bekheir
1390/12/26 - 01:35 ( لايک توسط 1 کاربر )
1390/12/26 - 01:36خسته نباشید رامین جان شب خوش!!!
1390/12/26 - 01:39نوشابه رو بپا!!!

1390/12/26 - 01:41