payam65
اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید گریه کنی
لذت دیدن ستاره ها را هم از دست خواهد داد...........
*elnaz* *
بيخودي پرسه زديم،صبحمان شب بشود،بيخودي حرص زديم،
سهممان کم نشود، ما خدا را با خود، سر دعوا برديم،
و قسم ها خورديم، ما به هم بد کرديم، ما به هم بد گفتيم،
ما حقيقتها را،زير پا له کرديم،و چقدر حظ برديم،که زرنگي کرديم،
روي هر حادثه اي ،حرفي از عشق زديم،
از شما ميپرسم،ما که را گول زديم؟؟
payam
ساچلارينا بنزتميشم گئجه مي گل اوزاق گزمه يانيما سئوگيليم دوداغيندا ايتيرميشم سؤزومو گولوشونله جانيمي آل سئوگيليم شبم را به گيسويت تشبيه كردم دورنرو بيا پيشم سوگليم در لبهايت حرفم را گم كرده ام با خنده ات جانم را بگير سوگليم
☺SAEED☻
شبی که گذشت خیلی هامون چیزی برای ترکوندن نداشتیم جز بغض
ronak
شب همتون خوش
آسمون دلتون پر از ستاره....
ali rad
دیگه بهار هم سر حالم نمیکنه چیزی شبیه گریه زلالم نمیکنه ...آه ای خدا منو به کبوتر شدن چه کار؟ ...وقتی سنگ رحم به بالم نمیکنه
shabet khoosh aziiizam
1390/12/25 - 02:18