یافتن پست: #شب

☺SAEED☻
☺SAEED☻
اي کاش سرزمينم به جاي "گربه" شبيه "سگ" بود..!! شايد آنگاه مردمانش به جاي اين همه "خيانت" کردن, کمي "با وفا" بودند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:46
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
میگم مدار های مخابراتی رو 9 شدم...میگه :یعنی افتادی؟؟؟؟
میگم پَـــــ نَ پــَـــ استاد گفت دست و بالم تنگه 9اُ بگیر حالا بقیه شم سر ماه میدم !!
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 13:38
+7
Danial
Danial
بعضـی از آدم ها شبیه سوراخ های اول کمربنـدن

همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 08:56
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
در کشور ما شاهی بود که برای سر گرمی خویش بزی میساخت...که دو نفر را روبروی خود بر سر ترازو میبرد و هرکدام که سبکتر بود کشته میشد....{-38-}
از بخت بدم من و یارم روبروی هم افتادیم{-60-}
من برای اینکه یارم کشته نشود ده شبانه روز چیزی نخوردم..
غافل از اینکه یارم در روز مسابقه به پای خود وزنه انداخته بود{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 01:04
+2
سحر
سحر
فکر کن ...
نصفه شبه، خیلی ریلکس روی مبل نشستی،
هیچکسی هم خونه نیست .........
کــــــه یـــهو ........
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 23:43
+10
ayda
ayda
ن سینه‌های برجسته نیست
موی مش کرده
ابروی برداشته
لبانِ قرمز نیست
زن لباسِ سفید
... شب با شکوه عروسی
بوی خوشِ قرمه سبزی
هوسِ شب‌های جمعه
قرار‌هایِ تاریکی‌ ، کوچه پشتی‌، تویِ یک ماشین نیست
زن خون ریزی
کمر دردِ ماهانه
پوکی استخوان
یک زنِ پا بماه
حال تهوع
استفراغ
درد‌های زایمان
مادر بچه‌ها نیست
زن عصایِ روز‌های پیری
پرستار ، وقتِ مریضی
رفیقِ پای منقل
مزه بیار عرق دوره‌های دوستانه نیست
زن
وجود دارد
روح دارد
قدرت
جسارت
پا به پای یک مرد ، زور دارد
عشق
اشک
نیاز
محبت
یک دنیا آرزو دارد
زن ... همیشه ... همه جا ... حضور دارد
و اگر تمام اینها یادت رفت
تنها یک چیز را به خاطر داشته باش
که هنوز هیچ مردی پیدا نشده
که بخواهد در ایران
جایِ یک زن باشد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 23:33
+7
maryam
maryam
شبتون پرتقالی دوستااااااااااااااااااااااااااااان
بای بای{-41-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 22:53
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شب از راه میرسد کم کم..
نگاهم اوج میگیرد...
به یادت مینهم پا در خیال حرف های بی دردی
کمی نزدیکتر...کمی رویایی وگاهی به روی دستهایم باش..
شب از نیمه گذشت...آه ای حس بارانی..
مرا ملموس اشک شبنمهای سردت نگه دار...مرا پا در رکاب عشق تا مرز بی هوایی پیش تر ران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 22:36
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
مهم مهم
توجه توجه{-42-}
عاشق همتونم{-41-}
میدونم دلتون برام تنگ میشه{-7-}
ولی چه کنم باید برم یه چیزی هم بخورم جون داشته باشم باهاتون صحبت کنم و دل به دلتون بدم{-29-}
پس تا دیداری دیگر از رفتن من کمال لذت را ببرید{-2-}
شب همگیتون شیک و پیک...دلتون گرم...شانستون آس و تک خال{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 21:17
+4
سحر
سحر
عشق من شبیه باران نیست که گاهی میآید وگاهی نمی آید ,عشق من شبیه هواست بعضی وقتهاساکت اماهمیشه دراطراف توست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 20:25
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ