یافتن پست: #شب

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شب از پشت در های سکوت...آرام آرام پا می نهد در خاطرم
گاه کش میدهد.گاه قوس میدهد این یادها را
یاد تو در یاد من می ماند و
من هم چنان
می نویسم روزهایم را به پای انتظار
.......
با یه کوچولو شرمندگی حرف هایی که اینجا توی تب عشق میزنم همه از خودمه...دل نوشته ان...کپی نیستند...کاش دل پذیر تو هم بیفتد{-29-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 20:18
+4
mah3a
mah3a
به لحظات ملکوتی شب جمعه نزدیک میشیم ، غروبه جمعه هم تو راهه. هر کسی‌ مثل من دلش گرفته لایک کنه...
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 20:11
+11
saeed
saeed
قبلنا بابا ها ۷تا دختر شوهر می دادن همشون خوشبخت می شدند الان یه دختر ۷بار شوهر می دن آخرش بر می گردن خونه بابا ش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 19:24
+1
poria
poria
لره داروخونه داشته، یك روز جلو در مغازه بزرگ مینویسه: سوسك كش جدید رسید! خلاصه بعد یك مدت یك بابایی میاد تو میگه: ببخشید، جریان این سوسك‌كش جدید چیه؟ این خونة ما رو سوسك سر گرفته. لره میگه: این دارو خیلی جدیده و بازدهیش هم تضمینیه. شما این دارو رو میریزید تو یك قطره چكون، بعد كشیك میكشید تا سوسكها رو بگیرید. هر سوسك رو كه گرفتید، در روز سه نوبت (صبح و ظهر و شب) تو هر چشمش دو قطره ازین دارو میچكونید، بعد از یك مدت سوسكها كور میشن و خودشون از گشنگی میمیرن!! یارو كف میكنه، میگه: خوب آخه اگه سوسكها رو بگیریم كه همونجا درجا می‌كشیمشون! لره میره تو فكر، بعد یك مدت میگه: آره خوب، ازون راهم میشه!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 18:24
+1
reza
reza
لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد ؟
دلتنگی معنی ندارد ...
درد دارد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دل من تنگ تو است
صندلیهای حیاط
پر برف دیشب ...
و تو کی می آیی؟
که شود آب همه برفهایی
که نبودت را فریاد زده !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 18:05
+4
mah3a
mah3a
دکتر به فامیل ما قرص داده گفته نصف قرص صبح نصف قرصو شب میخوری. قرصا هم که نصف نمیشدن. نشسته یه روز با قند شکن همه قرصارو نصف کرده میگه خرده هاشم میریختم تو دهنم میخوردم!!!!!!تازه قزصهای عیدمو هنوز نصف نکردم!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 17:24
+7
jalal
jalal
خطر خوشبختی در این است که آدمی در هنگام خوشبختی هر سرنوشتی را می پذیرد و هرکسی را نیز. فریدریش ویلهلم نیچه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 17:12
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
آه...باز هم سکوت....
چقدر این نگفتن هایت برایم آشناست!!
تو را به آغوش گرم گلهای پاییزی سپردم..
بی من رفتنت نو شد.دوباره
تولد بی تویی را امشب جشنی از غصه میگیرم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:23
+4
reza
reza
سعي کن در زندگي يکرنگ باشي ، فرش هزار رنگ را همه زير پا مي اندازند..!!
**************************************************************
اگر می خواهی خوشبخت باشی برای خوشبختی دیگران بكوش؛ زیرا آن شادی كه ما به دیگران می دهیم به خود ما بر می گردد.
**************************************************************
زندگی پر از دو رنگی هاست کاش یک رنگ بیشتر نباشیم حتی اگر آن یک رنگ سیاه باشد....
**************************************************************
جاوز یعنی دوستت دارم گفتنت هزار تا معنی بده
**************************************************************
خـدایا شـرمنده كه عـرض میـشود ولی ایـن آرزوهایی كه این روزهـا برآورده میكنی دیگـر بیـات شده اند...
**************************************************************
وقتی شخصی گمان كرد كه دیگر احتیاجی به پیشرفت ندارد، باید تابوت خود را آماده كند !
**************************************************************
اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده!!!
**********************************************
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 16:23
+4
maryam
maryam
لياقتت همون گوسفندايي هستن که شبا ميشمري تــــا خوابت ببره نـــــــــه شب بخيري که من هـــر شب بهت ميگفتم...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 15:38
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ