یافتن پست: #شب

mah3a
mah3a
هر شب یواشکی توی شیشه ی سرد مانیتور،
به عکس پروفایلت زل میزنم
آروم توی دلم میگم
خـــره هنوزم دوست دارم ...
.
.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 15:32
+6
maryam
maryam
امشب از آن شب هایی است که دلم هوای آغوشت را کرده افسوس که جز پاهای بغل کرده ام مهمان دیگری ندارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 15:20
+4
maryam
maryam
و چقدر تازگی دارد روزهایی که به امید آمدن کسی دلخوش نیستم و شب هایی که از نیامدنش دلگیر نمی شوم . . .

بی کسی هم عالمی دارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 14:51
+2
mah3a
mah3a
روزی تو را ز مستی تشبیه به ماه کردم!
لامپ ۶۰ هم نبودی من اشتباه کردم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 14:34
+6
mehdy
mehdy
اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 10:36
+5
mehdy
mehdy
غذای مجردی و دانشجویی{-7-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 10:28
+5
امیرحسین
امیرحسین
به من بگو نگو
نمیگویم
اما نگو نفهم
که من نمی توانم نفهمم
من می فهمم...

شب همگی بخیر
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 01:14
+5
mitra
mitra
ادمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق میگردد ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشگل است زیرا او دیگران را خوشبخت تر از انچه هستند تصور میکند . مونتسکیو
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 00:48
+6
Andres
Andres
روزنامه ی دنیای اقتصاد : انتقال برنامه ی 90 به شبکه ی ورزش
پ.ن : گفتن که مجریا ویترین برنامه ئن ، نه مالک آن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/18 - 00:36
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ