یافتن پست: #شب

maryam
maryam
بدم مياد از اينايي که وقتي دارن از طرفشون جدا ميشن براش آرزوي خوشبختي مي کنن ..
داري ميري برو ديگه فيلم بازي نکن..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 22:38
+4
-1
*elnaz* *
*elnaz* *
کاش می دانستی........{-35-}، من سکوتم حرف است، حرف هایم حرف است،

خنده هایم، خنده هایم حرف است.

کاش می دانستی،

می توانم همه را پیش تو تفسیر کنم.

کاش می دانستی، کاش می فهمیدی،

کاش و صد کاش نمی ترسیدی که مبادا دل من پیش دلت گیر کند،

یا نگاهم تلی از عشق به دستان تو زنجیر کند.

من کمی زودتر از خیلی دیر،

مثل نور از شب چشم تو سفر خواهم کرد.

تو نترس، سایه ها بوی مرا سوی مشام تو نخواهند آورد.

کاش می دانستی،

چه غریبانه به دنبال دلم خواهی گشت،

در زمانی که برای غربتت سینه دلسوزی نیست.

تازه خواهی فهمید، مثل من عاشق مغرور شب افروزی نیست.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 21:39
+5
mitra
mitra
خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:19
+3
sasan pool
sasan pool
ديشب که باران آمد … ميخواستم سراغت را بگيرم …
اما خوب ميدانستم اين بار هم که پيدايت کنم ، باز زير چتر ديگراني . . . {-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:11
+4
sasan pool
sasan pool
اینجا شب است

اینجا سکوت حکم فرماست

اینجا همچو دلم ظلمت ساکن است

اینجا تنها جاییست که میتوانم به راحتی حرف دلم رو بزنم

وگاهی چشمانم همچو آسمان به راحتی میبارد

و

اینجا خانه ی دل شکسته من است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:45
+1
ramin
ramin
بر تاریکی عمر خود و در زیر آسمان شبهای تار ، من یک بی ستاره ام که تنهای تنها مانده ام... {-60-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:42
+5
sasan pool
sasan pool
دیشب بازی آرسنال داشتی.ای کاش یک گل دیگه میزد صعود می کرد.کلی گریه کردم حذف شد.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-3
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:23
+2
mah3a
mah3a
رفتی‌ ... دلم شکسته ، قلبم پر درده ...
گلومو بغض و گریه خسته کرده ....
آتیشم میزنه , شبام چه سرده..
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:29
+4
mah3a
mah3a
دنیای ما اندازه هم نیست من عاشق بارون و گیتارم من روزها تا ظهر می خوابم من هر شبُ تا صبح بیدارم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:22
+3
sasan pool
sasan pool
‫شب که می شود
بساطِ رویا می گستراند
خیالت در دلم
و تا گرگ و میش چشمها
مرا با قطار آرزو ها
راهی تو می کند
از سد حادثه ها می گذراند
و مرا تا ایستگاه آخر
که آن را عشق خوانند
مسافر می کند
و در آن ایستگاه متروک
تا سقوط خورشید
صدای پای تو را
انتظار می کشم...‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:05
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ