یافتن پست: #شب

reza
reza
یه دختر خوب شب زود نمی خوابه که صبح زود بیدار بشه که بتونه صافکاری و نقاشی کنه یه دختر خوب برای اینکه مورد توجه قرار بگیره اسمشو عوض نمیکنه (صغرا= هانی - کبری= مانی)یه دختر خوب برای اینکه توی مهمونی تحویلش بگیرن قیافه نمیگیره و ادای آدم پولدارارو در نمیارهیه دختر خوب از دماغ فیل نمی افته که نه؟ یه دختر خوب ع[!]ای پسر خوشگلا مانند حمید گودرزی شادمهر عقیلی و … محمدرضا گلزار رو به در و دیوار اتاقش نمی چسبونه)یه دختر خوب وقتی لباس آنچنانی برای خودنمایی ندارد از همسایگانش قرض نمی کنهیه دختر خوب راه به راه از اون کوفتیا نمیماله که فردا هم سرطان بگیره و انتظار ترحم داشته باشهيه دختر خوب به خاطر چشم و هم چشمي با دوستاش خودشو نمي كشه تا يك رشته مزخرف در يك دانشگاه در پيتي قبول بشه ، به جاش استعدادش رو در جاهاي ديگه امتحان مي كنه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 14:18
+7
Saman Mlh
Saman Mlh
زوجین خارجی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:

آخی...
یادت میاد اون شب چقدر خوش گذشت؟
هیچ وقت یادم نمیره
دوستت دارم
.
.
.
.
.
.
حالا زوجین ایرانی موقع دیدن فیلم عروسی‌شون:

ببین خواهرت چقدر داره ضایع می‌رقصه
شلوار پسر عموت داره می‌افته از پاش
این ایکبیری رو ببین با ننه‌اش نشسته داره غیبت می‌کنه :))))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 13:33
+5
jalal
jalal
واسه مشق شبت 100 بار بنویس : اونی که فکرش رو نمیکنی همیشه به یادته . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 11:14
+10
ronak
ronak
shabe hamegi khosh byby{-35-}{-35-}{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 23:36
+7
mah3a
mah3a
good night every body..................................byyyyyyyy
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 23:36
+8
ali rad
ali rad
مـــــــــــــرد است دیگر...

گاهی تند میشود

و گاهی عاشقانه میگوید..

مـــــــــــــرد است دیگر..

غرورش آسمان

و دلش دریاست...

تو چه میدانی ازبغض گلو گیر کرده یک مـــــــــــــرد...؟

تو چه میدانی که چشمانت دنیای او شده...؟

تو چه میدانی از هق هق شبانه او که فقط خودش خبر دارد و بالشش...؟

مـــــــــــــرد را فقط مـــــــــــــرد میفهمد و مـــــــــــــرد....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 22:08
+3
ashkan
ashkan
خوشبختي ما در سه جمله است: "تجربه از ديروز" ، "استفاده از امروز" ، "اميد به فردا"...
ولي ما با سه جمله ديگر زندگيمان را تباه ميکنيم: "حسرت ديروز" ، "اتلاف امروز" ، "ترس از فردا0
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 21:56
+8
-3
sasan pool
sasan pool
رفت و از این خونه گذشت/باز دل دیونه شکست
باز صدای قلب من/در امد و پرم شکست
بزار رها شم از این شبایی /که هر دقیقه اش ترس و سیاهی
نرو نرو ....
تموم حرف یک رفتنه/غرور مرد شکستنه
بشین به پای حرف من/این آخرین غم منه
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 19:01
+3
maryam
maryam
مرد یعنی فیس و کبر و ادعا
مرد یعنی سایه ای پر دردسر
مرد یعنی یک هیولای دو سر
مرد یعنی یک کویر بی گیاه
مرد یعنی زندگی با او تباه
مرد یعنی عاشق پنچ شنبه شب
مرد یعنی دردسر در نیمه شب
مرد یعنی آسمانی بی فروغ
مرد یعنی هرچه میگوید دروغ
مرد یعنی شوره زاری بی علف
مرد یعنی عمر زن با او تلف
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 18:31
+1
-2
امید
امید
نوشته ی یک معلم
"می خواهید در آینده چه کاره شوید؟ الگوی شما چه کسی است ؟..."
ادامه در دیدگاه...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:53
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ