یافتن پست: #شب

sasan pool
sasan pool
شب ها که بغض میکنی/دنیا سکوت میکنه
زمان به صفر میرسه/زمین سقوط میکنه
شب ها که بغض میکنی /به مرز مرگ میرسم
به گریه کوچ میکنم/ببین چقدر بی کسم
دریایی از آرامشی/من طرحی از خروش رود
زیبا ترین شعر جهان/ چشمان غمگین تو بود
مشت کدوم ساعت شب/درگیر این سفر شدیم
چه دیر به هم رسیدیم به وقفه شکل هم شدیم
................................................................
یادش بخیر این آهنگ تقدیم به عشقم کرده بودم از حامی بود مثل همین شعر شده بودم ولی آخرش خیانت کرد و رفت.
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:25
+2
ronak
ronak
نامه های عاشقانه ای با دست خط و بوی عطر تو پیدا کرده ام!

اما لحن نامه به من نمی آید!

حتی تو های توی نامه هم هیچ شباهتی به من نداشت!

نامه را سر جایش گذاشتم!

و صحنه جرم را ترک!

من قاتل نیستم که دوباره به صحنه جرم باز گردم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 13:23
+5
mehdi
mehdi
یادمان باشد شاید شبی آنچنان آرام گرفتیم که دیدار صبح فردا ممکن نشد
پس به امید فرداهای دیگر "محبتهایمان" را ذخیره نکنیم...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 12:34
+3
Saman Mlh
Saman Mlh
آخــــــــــــه نوکرتم ...

زکریا جــــــــون ، عزیزم تو که زحمت کشیدی ...

شبا بی خوابی کشیدی ، الکل ساختی ...

2 شب بیشتر روش کار می کردی مزشم شیرین می کردی خوب !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 11:35
+5
امیرحسین
امیرحسین
سلامتی اونی که ما رو همینجوری که هستیم دوست داره وگرنه بهتر از ما رو که همه دوست دارن...
دوستان شبتون بخیر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 01:32
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
بچه ها شب همگیتووون بخیر....خابای خوب ببینیییید
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/15 - 00:46
+2
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
اهل تهرانم پیشه‌ام شوفریست گاه‌گاهی می‌روم جایی سوی دوری دور دور آنجایی که شهر پیداست پیکانی دارم بهتر از هر ماشین رفته بودم سر خط دو سه تایی مسافر بزنم روزگارم بد نیست و حقوقم سر ماه راست در جیب صاحبخانه است بچه‌ام بی‌تاب است و شبی در خواب دید که من بنزی دارم مشکی الگانس ناگهان از خواب پرید با نگاهی نگران گفت به من پشت صد بار گذشتن تاکسی‌ها خواهم مرد پدری دارم بهتر از مادر من پدرم شوفر بود آن زمان گاری بود و باغی پر عطر یونجه پشت تهران شهری است که زمینی دارم که ندارد آبی به سراغ من اگر می‌آیید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 18:09
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
جشنواره فيلمهاي ايرانسل: من ترانه ديگه شارژ ندارم، در جستجوي آنتن، چند ميگيري اس.ام.اس ندي؟؛ شبا آنتن نميده آيدا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 14:31
+11
sasan pool
sasan pool
این روزها دیگر

تعداد موهای سفیدم را نمی‌دانم

گاهی برای یادبود لحظه‌ای کوچک

یک روز کامل جشن می‌گیرم

گاهی

صد بار در یک روز می‌میرم

حتی

یک شاخه از محبوبه‌های شب

یک غنچه مریم هم

برای مردنم کافی است

گاهی نگاهم در تمام روز

با عابران ناشناس شهر

احساس گنگ آشنایی می‌کند

گاهی دل بی دست و پا و سر به زیرم را

آهنگ یک موسیقی غمگین

هوایی می‌کند

اما

غیر از همین حس‌ها که گفتم

و غیر از این رفتار معمولی

و غیر از این حال و هوای ساده و عادی

حال و هوای دیگری

در دل ندارم

رفتار من عادی است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 14:11
sasan pool
sasan pool
باز در دست تو دست دیگری است /باز هم دیدم که قولت سر سری است
اولش باور نمی کردم ولی/باورم شد رنگ تو خاکستری است
بعد از آن چشم تو دیگر هیز شد/سهم من از عشق تو ناچیز شد
التماسم کردی و گفتم برو/قلب من از کینه ات لبریز شد
ببین با من چه ها کردی/نمی خواهم که بر گردی
تو تنها لایق اون هرزه های مست و ولگردی
ساده با هر چشمکی دل باختی/هر شبی با یک نفر می ساختی
عاقبت تاوان هر بازیچه را با فدای پاکیت پرداختی
باز اضحار ندامت کرده ای/ از رفیق بد شکایت کرده ای
گریه ات بوی خیانت میدهد/دور شو دیگر تو عادت کرده ای
تقدیم به همه کسانیکه عشقشون هم هرزه بود و هم هرزه دل بود.چقدر من و امثال من ساده ایم زود گول می خوریم واقعا که.چه دورانی شده .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/14 - 14:00

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ