یافتن پست: #شب

aB'Bas S
aB'Bas S
اگه دقت كرده باشين ما آدما هر روز كاراي عجيب زيادي مي كنيم مثلا مي خوايم چايي بخوريم اگه سرد باشه داغش مي كنيم بعد دوباره مي زاريم سرد شه اونوقت مي خوريمش! يا مثلا توي تابستون وقتي هوا گرمه كولر گازي رو روشن مي كنيم كه تو خونه از يخچال سردتر بشه بعدش پتو ميندازيم روي خودمون و مي خوابيم! حالا اگه زمستون باشه و هواي بيرون سرد باشه بخاري رو تا ته زياد مي كنيم كه هواي خونه از تابستون گرمتر مي شه بعدش لباسامون رو در مي آريم مي خوابيم! حالا اين مسائل چه ربطي به ازدواج داشت؟ آدم تا وقتي ازدواج نكرده مرتب نذر و نياز مي كنه كه زودتر ازدواج كنه! همين كه ازدواج كرد هر شب خواب دوران تجردش رو مي بينه!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 11:56
+3
amir reza
amir reza
خیلی بی حالین به خدا
آدم دلش میگیره. هیچی فیس نمیشه.
شب خوش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 02:58
+2
-1
amir reza
amir reza
یادش بخیر شب یلدای 90!!!! بچه های باحال مشهد کافی شاپ 81.{-27-}{-27-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/12 - 02:35
+3
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
زَوَّجتُکَ نَفْسی فی المُدَّةِ الْمَعْلوُمَه عَلَی الْمَهْرِ الْمَعْلوُم ...» بگو: «قَبِلْتُ» ! .. .. .. .. الان که اینو خوندی به عقد موقت من در اومدی نخند!دیگه کار از کار گذشته!شب میام شام آماده باشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 22:33
+7
parnian
parnian
خدایا در این شب‌ های سرد و بارانی
در این شب های نزدیک به عید
سرِ هیچ کودکی را گرسنه بر بالینش
و حسرت خرید لباس عید رو بّر دل‌ هیچ کودکی در سرزمینم نگذار.
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 21:01
+6
sasan pool
sasan pool
تصادف به سبک ایرانی .اینو گفتم یاد یک چیز جالب افتادم من سه شنبه شب ها راهسازی دارم سر کلاس استاد ما گفت بچه توی فرانسه یک ایرانی میره تو اتوبان از یک خروجی اشتباه میره دنده عقب میگیره یک فرانسوی میزن عقب ماشین پلیس میاد میگه مقصر ماشین عقبی هست هرچی طرف قسم می خوره بابا این دنده عقب آمده پلیس حرفشو باور نکرد گفت اصلا چنین چیزی امکان نداره.خلاصه من فهمیدم که ما ایرانی ها جهان اباد کردیم{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:07
+4
mah3a
mah3a
خوشبختی یعنی اینکه؛ خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد
انشالله که همتون خوشبخت باشید.....
الهی آمین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:27
+4
mah3a
mah3a
فقط تو نیستی که منو شکستی
فقط تو نیستی که باهام نموندی
تو این شب و روزای بی هیاهو
فقط تو نیستی که منو سوزوندی
من همیشه به هرکی دل سپردم
ازش فقط یه خاطره برام موند
این همه تنها شدن و شکستن
منو دیگه از هرچی عشقه ترسوند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 16:02
+2
arman
arman
دوستت دارم" جمله به افتضاح کشیده شده ای است که: مردان فاحشه آن را در گوش زنانی زمزمه می کنند که تنها رسالتشان یک شب هم بستری ست... و در انتهای این هم آغوشی هر زن تنها خطی خواهد شد در انتهای چوب خطهایشان
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 15:59
+1
ebrahim
ebrahim
این اینترنت رو هم دیگه باید مثل قرمه سبزی و آبگوشت بار گذاشت!
ﺷﺐ ﯾﻪ ﺁﺩﺭﺱ ﺑﺰﻧﯽ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻟﻮﻭﺩ ﺑشه ..!
:|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:37
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ