یافتن پست: #شب

sasan pool
sasan pool
دیشب
یهو دلــــــــــــم کودتا کرد .. " تو " رو می خواســـــــــــت ..
ســَـرَم رو کردم زیر ِ بالشت .. آروم به دلـــــــــــم گفتم
خــــــــــفه شو!! !! دوره دموکراسی گذشته .. می زنم لهـــــــــت میکنمآاا...!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 22:09
+2
mah3a
mah3a
همایون شجریان کنسرت سه شنبه شب خود را به اصغر فرهادی تقدیم کرد

سه شنبه شب گذشته، همایون شجریان پیش از آغاز کنسرت گروه «همنوازان حصار» در برکلی آمریکا، ضمن تبریک بابت موفقیت فیلم «جدایی نادر از سیمین» در کسب جایزهٔ اسکار، اجرای خود را به اصغر فرهادی تقدیم کرد.

همایون شجریان که پنجمین اجرای تور کنسرت آمریکا را در کنار همنوازان حصار، به‌روی صحنهٔ Wheeler Hall در برکلی ایالت کالیفرنیا برده بود، صحبت‌های خود را این‌گونه آغاز کرد: «همان‌طور که مستحضر هستید فیلم جدایی نادر از سیمین امشب برندهٔ جایزهٔ بسیار بسیار پرارزش اسکار شد.» که البته تشویق و هیاهوی بی‌امان حاضران در سالن، صحبت‌هایش را قطع کرد و وی را واداشت که با کف زدن، شادمانی جمعیت را همراهی کند.

همایون شجریان در ادامه گفت: «یک بار دیگر نام زیبای ایران بر سر زبان‌ها افتاد... تبریک می‌گوییم خدمت همهٔ ایرانیان عزیز، آقای اصغر فرهادی و همهٔ عوامل فیلمشان. کنسرت امشب را تقدیم می‌کنیم به آقای اصغر فرهادی به‌خاطر این موفقیتشان.»
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:47
+7
sasan pool
sasan pool
بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه آغازی برای ما شدن / لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش می زند بر جسم و جان / بوسه یعنی عشق من با من بمان . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:33
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آن نازنین کجاست که یادم نمیکند / صد غم به سینه دارم و شادم نمیکند / یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست / امشب به یاد کیست که یادم نمیکند .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 19:59
+2
ali rad
ali rad
بیا در کوچه باغ شهر احساس / شکست لاله را جدی بگیریم اگر نیلوفری دیدیم زخمی / برای قلب پر دردش بمیریم بیا در کوچه های تنگ غربت / برای هر غریبی سایه باشیم بیا هر شب کنار نور یک شمع / به فکر پیچک همسایه باشیم بیا ما نیز مثل روح باران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 16:21
+2
sasan pool
sasan pool
خب من دیگه باید برم حال و روزم خوش نیست.خیلی ناراحتم.برم سبک بشم.این هم آخرین مطلب امروز تا شب اگه زنده بودم بیام.این شعر من خیلی دوست دارم از حامی هست.
شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم

دریایی از آرامشی من طرحی از خروش رود

زیباترین شعر جهان چشمای غمگین تو بود

ما از کدوم ساعت شب درگیر این تولدیم

که دیر به هم رسیدیم و بی وقفه شکل هم شدیم

تو که به غنچه کردن گلای باغچه دلخوشی

از عمق خاکستر شب چگونه شعله می کشی

فرصت بده گریه کنم که بی نهایت عاشقم

فکر گریز از شب و توفان این دقایقم

بگو کجای زندگیم گم شده بودی عشق من

که خاطرات من همه در تو خلاصه می شدن

شبها که بغض می کنی دنیا سکوت می کنه

زمان به صفر می رسه زمین سقوط می کنه

شبها که بغض می کنی به مرز مرگ می رسم

به گریه کوچ می کنم ببین چقدر بی کسم
خدا نگهدارتون.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:52
+3
sasan pool
sasan pool
همدم غم شبونه
خرس صورتی می‌دونه
بی قرارتم
خواب می‌بینم در کنارتم
بارون اشک در بهارتم...

عکس تو تو قاب قلبمه
یاد تو همیشه با منه
خوشه خوشه‌های خاطره
توی دشت دل یه خرمنه

عزیز دلک... نازی خوشگلک
گنجیشگ دلت... می‌زنه پرک
کاسه‌ی دلم... ورداشته ترک

یک امشب نباشی دلتنگک
بی‌غصه... خوش و شوخ و شنگک
شمع و گل شیرینی رنگینگ
تولد نازی مبارک

این شعر رو محمد رضا فروتن توی فیلم شب یلدا می‌خوند... نمی‌دونم غمش بیشتره یا شادیش... اما حسش رو دوست دارم...

همونی که خودت می‌دونی...
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:44
+3
sasan pool
sasan pool
-پریا
فیلم بسبار زیبای شب یلدا : زخم های آدم سرمایه است حامد سرمایه ات رو با
این و اون تقسیم نکن داد نکش حوار نکش آروم و بی سر و صدا همه چیزو تحمل کن{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}{-37-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:37
+2
sasan pool
sasan pool
زندگی من دقیقا مثل شب یلدا هست.همینجوری تنها توی خونه فقط یک فرق داره توی زندگی من پریا نیست که با هاش حرف بزنم.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 12:19
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
dustan farda 6 sob bayad beram uni

take care konid ziadddddddddddd

shabetun mahtabio arum{-35-}{-41-}{-49-}{-43-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:44
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ