یافتن پست: #شب

☺SAEED☻
☺SAEED☻
دقت کردین اگر سرزمینم به جای گربه شبیه سگ بود شاید مردمانش به جای این همه بی چشم و رویی کمی با وفا بودن؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 16:38
+8
sasan pool
sasan pool
این مقاله که نوشتم در مورد افزایش قیمت خودرو من پیشبینی چنین افزایشی داشتم.چند وقت پیش توی اتاق بازرگانی نماینده ایران خودرو اعلام کرد که من 206 برام سود نداره و من نمی تونم تولید کنم در صورتیکه چند ماه قبل افزایش قیمت داشت با این شرایط خود ایران خودرو بعد از گرونی عید مدعی ضرر میشه و وزارت خونه با اغفزایش قیمت موافقت میکنه.واقعا این قیمت ها رو که دیدم بسیار متعجب شدم و هنوز باورم نمیشه که چنین قیمتی برای این محصولات در بازار آزاد باشه.{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 11:16
+2
sepideh
sepideh
دانشجو شب امتحان بجای درس خواندن به مهمونی و خوش گذرونی رفته بودند .....
(برو تو ديدگاه) ;)
6 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:51
+4
sepideh
sepideh
سلامتیه پسرا نه واسه ریشو قدشون!واسه معرفتشون...
سلامتیه دخترا نه واسه چشمای نازو پوستای صافشون!واسه قلبای پاکشون...‬

{-23-}{-23-}{-23-}
17 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:21
+3
hadith
hadith
{-35-}شب خوش{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 02:07
+2
ALI SHABAN
ALI SHABAN
من دیگه میرم که بخوابم. {-26-}{-26-}
{-41-}{-35-}{-41-}لحظه های خوبی رو براتون آرزو میکنم.{-41-}{-35-}{-41-}
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}خـ ـــ ــ ـــــدانــ ـگـ ـهــ ـدار{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 01:31
+7
moein
moein
خب همگی دوستا ن شب بخیر ...خیلی خوش گذشت...شب خوبی را واستون ارزو میکنم{-35-}{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:47
+3
ronak
ronak
ديگََـــَر هـَــواى بــرگـردانتـــ را نــَـدارم
.
.
هـَــرجـا كِـه دلتـــ مى خـــواهــد بُـــرو
.
.
فـقــط آرزو مـى كــُنــم
.
.
وَقتــى دُوبــاره هـَواى ِ مـن بــهـ ســـَرت زد
.
.
آنقــَدر آسمـان ِ دلتـــ بگــيرد كــِه ....
.
.
!...بــا هـِـزار شبــ گــِـريـه آرام نگـــيرى!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:14
+6
ronak
ronak
یــادم بــاشـد
امشب بعضی از آرزوهایم را دَم ِ در بگذارم
تــا رفتگـر ببــــرد !
بیچــاره او...
ما بقــی را هم نقــدا" بــا خود بــه گور می بـــرم
ما بقــی همــان " آرزوی بــا تــو بودن " است
نتــرس جانکم
حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم!!!!!!
.
.
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:10
+8
aB'Bas S
aB'Bas S
خوابيدني كه توش\"بوس\"، \"بغل\" و \"شب بخير عزيزم\" نباشه كپه ي مرگ است...
سلامتي همه ما مجردا كه امشبم بايد كپه ي مرگمونو بذاريم..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 23:02
+4
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ