☺SAEED☻
دقت کردین اگر سرزمینم به جای گربه شبیه سگ بود شاید مردمانش به جای این همه بی چشم و رویی کمی با وفا بودن؟
ronak
ديگََـــَر هـَــواى بــرگـردانتـــ را نــَـدارم
.
.
هـَــرجـا كِـه دلتـــ مى خـــواهــد بُـــرو
.
.
فـقــط آرزو مـى كــُنــم
.
.
وَقتــى دُوبــاره هـَواى ِ مـن بــهـ ســـَرت زد
.
.
آنقــَدر آسمـان ِ دلتـــ بگــيرد كــِه ....
.
.
!...بــا هـِـزار شبــ گــِـريـه آرام نگـــيرى!!!!!!!!!!!
ronak
یــادم بــاشـد
امشب بعضی از آرزوهایم را دَم ِ در بگذارم
تــا رفتگـر ببــــرد !
بیچــاره او...
ما بقــی را هم نقــدا" بــا خود بــه گور می بـــرم
ما بقــی همــان " آرزوی بــا تــو بودن " است
نتــرس جانکم
حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم!!!!!!
.
.
.
aB'Bas S
خوابيدني كه توش\"بوس\"، \"بغل\" و \"شب بخير عزيزم\" نباشه كپه ي مرگ است...
سلامتي همه ما مجردا كه امشبم بايد كپه ي مرگمونو بذاريم..