یافتن پست: #شب

ronak
ronak
مـــــــــرد است دیگر ....گاهی تند میشود،گاهی عاشقانه میگوید....!!!
مـــــــــــرد است دیگر....غرورش آسمان ،دلش دریاست.....!!
تو چه میدانی از بغض گلو گرفته یک مــــــــرد...؟؟!
تو چه میدانی از چشمانت که شده دنیای او.....؟
تو چه میدانی از هق هقِ شبانه ای که خودش خبر دارد و بالشتش....!؟!!
تو برو پیِ درد و دل های مردی بگرد که پاییز شده کابوس شومش....!!!
مرد را فقط مرد میفهمد و مـــــــــــرد.....!!!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:08
+8
ronak
ronak
شب باشــــد و تو نباشی ....
کار من جــــ ـا ن کندن است ، برای "یکـــــــ لحظـــ ـه " آغوشت ....
میـــــ ـدانی ؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:58
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
بعضی ها واقعا شبیه سوراخ های اول کمربندن!همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 15:00
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
"ضد حال يعنى اينكه دانشجو باشی، عشق داريوش هم باشى، موهات و ريشت رو مثل داريوش بذارى بعد هركى تو دانشگاه ميبينتت بگه وااااى چقدر شبيه شهرام شبپره شدى."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 14:28
+6
sepideh
sepideh
شب امتحان خوابگاه دخترا:
چهار بار دوره کردم ..میفهمی چهاربار.. نتونستم دوره پنجمو بزنم!
مهناز جون اون کتابو بده به من (صدای هق هق و گریه)

شب امتحان خوابگاه پسرا:
( ساعت ۲ نیمه شب همراه با دود قلیون ) مونی مگه نمیگم رد بده! شاهش دست من بود!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:40
+6
sepideh
sepideh
از این شبِ بد منظره
از این شبِ سوت و کور
تا شبِ مهتابیه تو
مرا پرواز بس نبود

بخوان مرا ...

تا تو راهی نیست
یک بهانه ، برای بوسیدن
برای آواز شدن ... پرواز شدن
پنجره ها
رو به تو باز ه
بخوان مرا ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:36
+5
sasan pool
sasan pool
به تمنای وجود تو شبی

غرق درخاطره ها خواهم شد

غرق درخاطره ای بی پایان

که در این ره، ره پایانی نیست

به کجا می نگری حال که من

خیره بر راه دل خویشتنم

لحظه ای ایی و درنگی بنمای

که در اندیشه چشمان تو من

هم چو یک مهره مبهوت شدم

ولی اخر به کجا می نگری

نکند باز به اندیشه خود

غرق در خاطره خویشتنی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:21
+3
ronak
ronak
هر شب مثل دیوونه ها اشکام میریزه بی صدا خودت میدونی ای خدا موندم تنها......
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:01
+3
sasan pool
sasan pool
همه چیز در مورد ژیان
برای دیدن مطلب به دیدگاه مراجعه کنید
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 10:59
+2
ronak
ronak
به سلامتی بچه های قدیم که با زغال سبیل میکشیدن تا شبیه باباشون بشن نه بچه های امروز که ابرو بر میدارن تا شبیه مامانشون بشن....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 10:58
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ