یافتن پست: #شب

☺SAEED☻
☺SAEED☻
dustan behtarinao baratun arezu daram{-35-}
khubo khosho salamat bashid

shab shik{-43-}{-41-}{-49-}
7 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 22:05
+9
☺SAEED☻
☺SAEED☻
اگر تمام شب براى ازدست دادن خورشيد گريه كنى لذت ديدن ستاره ها را از دست خواهى داد
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:48
+7
mah3a
mah3a
بیادت هستم حتی اگر قرار باشد ، شبی بی چراغ

در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:49
+7
mah3a
mah3a
دیشب خواب دیدم حضرت ایوب اومد به خوابم . .! گفتم شما کجا اینجا کجا؟ دیدم چشماش پر اشک شد از زیر عباش یه مودم (ADSL) در آورد و بهم گفت تو دیگه صبر منم از رو بردی (dial up) تو بنداز دور..............!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:28
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خوشبختی به کسانی روی می آورد که برای خوشبخت کردن دیگران می کوشند . . .
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:52
+3
mah3a
mah3a
دیشب از بس سرعت پایین بود هیچ کس نبود خودم پست میکردم خودم لایک میکردم خودم هم حذف میکردم ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:38
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
لامصب اینترنت رو هم مثل قرمه سبزی و ابگوشت باید بار گذاشت ،ﺷﺐ ﯾﻪ ﺁﺩﺭﺱ ﺑﺰﻧﯽ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ ﻟﻮﻭﺩ ﺑﺸﻪ ! والا
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:34
+4
mah3a
mah3a
امار بگیریم :
کیا امشب بیدار میمونند برای دیدن پخش زنده اسکار؟(لایک)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 18:24
+3
mah3a
mah3a
سم من چیست؟خدایا چه کنم،یادم نیست!

امشب آماده شدم تا چه کنم؟یادم نیست!

من که همسایه ی نزدیک شقایق بودم،

پا شدم آمدم اینجا چه کنم؟یادم نیست!

من چرا از تو بریدم؟وچرا برگشتم؟

وبنا شد که دلم را چه کنم؟یادم نیست!

من نشانی دل دربه درم را،زیبا

از تو پرسیده ام ،اما چه کنم؟یادم نیست!

این نوشته غزل کیست که من می خوانم؟

اسم او چیست؟خدایا چه کنم؟یادم نیست!.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:55
+2
sasan pool
sasan pool
سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن
که شبیه باباهاشون بشن
نه مثل جوونای امروز ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون بشن !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:51
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ