یافتن پست: #شب

mah3a
mah3a
می دیر دیدم این خبر. اما اینروزها سینمای ما واقعا باعث سربلندی ایران عزیز .
---------------------------------------------------------------------------------
فیلم سینمایی «سوت پایان» ساخته نیکی کریمی در جشنواره بین المللی فرانسوی وزول سه جایزه دریافت کرد.
مراسم اختتامیه هجدهمین دوره جشنواره وزول فرانسه شب ۲۱ فوریه برگزار شد و در این مراسم برگزیدگان جوایز خود را دریافت کردند.
نیکی کریمی که به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه بین الملل این جشنواره حضور داشت موفق به دریافت سه جایزه شد.
زنده باد تمام اسطورهای سینمای ایران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:45
+3
payam
payam
بيخودي پرسه زديم صبحمان شب بشود بيخودي حرص زديم سهممان كم نشود ما خدا را با خود سر دعوا برديم و قسمها خورديم ما بهم بد كرديم ما به هم بد گفتيم ما حقيقتها را زير پا له كرديم وچقدر حظ برديم كه زرنگي كرديم روي هر حادثه اي حرفي از پول زديم از شما ميپرسم ما كه را گول زديم؟ ( دكتر شريعتي
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:21
+1
iraj
iraj
یه دوس دخترم نداریم شبایی که تنهاییم بیاد پیشمون، قبل از خواب واسمون کتاب قصه بخونه تا بخوابیمو شیطون گولمون نزنه :خخخخخ
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:01
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
از دیشب رقابتهای انتخاباتی در لرستان آغاز شده و تا کنون ده کشته و چهل زخمی برجای گذاشته است از تعداد مفقودان اطلاعی در دست نیست لازم به ذکر است قیمت آجر پنجاه برابر شده است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:21
+5
sasan pool
sasan pool
حالا که رفته ای

بهانه ی خوبی است

شب

سکوت

کویر

فقط صدای این هق هق را کم کنید ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:10
+3
رضا
رضا
خالی تر از سکوتم ، از نا سروده سرشار

حالا چه مانده از من ؟... یک مشت شعر بیمار

انبوهی از ترانه ، با یاد صبح روشن

اما... امید باطل... شب دائمی ست انگار

با تار و پود این شب باید غزل ببافم

وقتی که شکل خورشید ، نقشی ست روی دیوار

دیگر مجال گریه از درد عاشقی نیست

بار ترانه ها را از دوش عشق بردار

بوی لجن گرفته انبوه خاطراتم

دیروز: رنگ وحشت ، فردا: دوباره تکرار

وقتی به جرم پرواز باید قفس نشین شد

پرواز را پرنده ! دیگر به ذهن مسپار

شاید از ابتدا هم تقدیر من سفر بود

کوچی بدون مقصد از سرزمین پندار

از پوچ پوچ رویا ، تا پیچ پیچ کابوس

از شوق زنده بودن... تا خنده ای سرِ دار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:56
+1
amirreza
amirreza
مادرم میگفت عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب؛ هزار شب است پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:50
+2
mah3a
mah3a
گاه لازم است که انسان دیدگان خود را ببندد..!
زیرا اغلب خود را به نابینایی زدن نیز نوعی خوشبختی است..
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:30
+4
mah3a
mah3a
بازنده من هستم ؛ که هر شب در را باز می گذارم ، شاید بازگردی .... دزد هم که بیاید ؛ چیز مهمی برای بردن نمی یابد ! مهم من بودم ، که تو بردی ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:28
+4
payam
payam
اي بابا! هر شب من بايد عين منگ ها با SMS بيدارت كنم؟ خوب مثل بچه آدم موبايلتو خاموش كن ديگه!...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 10:34
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ