یافتن پست: #شب

امید
امید
شب به نیمه رسیده است و من هنوز
در ابتدای اولین کوچه
کنار اولین درخت ایستاده ام !
حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:45
+7
ali rad
ali rad
خطر خوشبختی در این است که آدمی در هنگام خوشبختی هر سرنوشتی را می پذیرد و هرکسی را نیز
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:01
+3
zahra
zahra
چند شب پیش سالگرد ازدواج مامان و بابام بود. اومدم تیریپ نمك بردارم، به بابام گفتم: بابا اگه زمان برگرده به عقب، باز با مامان ازدواج میكنی؟ گفت: آره، ولی تو رو به دنیا نمیاوردیم...:|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 19:53
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
میبینی ؟؟؟

میبینی چه بی رحمانه ،

گامهایت را بر تن آسمان کوبیدی!

هنوز جایش کبود است...

و من هنوز نگاهم

به ردپای خسته ی شبهاییست ؛

که بی بهانه برای آمدنت سحر شدند...

اما تو هنوز هم خود را پشت سایه ی شب پنهان کرده ای...

چرا..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 17:58
+7
شاهین
شاهین
سفر نامه بن بطوطه
شبی از قزوین میگذشتیم
بگذریم خدا لعنتشان کند{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 17:49
+4
شاهین
شاهین
رجا نیوز:
دیشب 4نفر کارتون خواب به دلیله خوابیدن رویه امام بازداشت شدند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 17:26
+3
ronak
ronak
خدایا !

خسته ام....

اینبار

در فنجانم کمی آرامش بریز

لطفا شیرین

با یک حبه خوشبختی ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 15:33
+4
ebrahim
ebrahim
آخه نوکرتم ، زكرياي رازي عزیزم تو که زحمت کشیدی ...
شبا بی خوابی کشیدی ، الکل ساختی...
خــُــ لامصـــــب 2 شب بیشتر روش کار می کردی مزشم شیرین می کردی عــَـن :|

داســتــان داريــمــــا ... والا بقـــرعــان
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 14:47
+2
saman
saman
تو را از من گرفتند ... و حالا لحظه هاي من ، گرفتار سکوتي سرد و سنگينند و چشمانم که تا ديروز به عشقت مي درخشيدند ، نمي داني چه غمگينند ، برايم چشم هاي تو ، چراغ روشن شب بود ، نمي دانم چه خواهد شد . پر از دلشوره ام ... بي تاب و دلگيرم ... کجا ماندي که من بي تو هزاران بار در هر لحظه مي ميرم ...{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 12:27
+2
parham
parham
بچه ها امشب شام چی خوردین؟! همه تو دیدگاه بگن میخوام یه نتیجه گیری باحال کنم {-7-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 01:38
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ