یافتن پست: #شب

ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
از تمام عطرهای دنیا


تنها لحظه‌ای


بویی شبیه آغوشت میخواهم


تا هوش از سر این همه


دلتنگی ببرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:26
+5
حمید
حمید
اگه یه روز صبح خیلی خوشحال از خواب بیدار شدی و دیدی همه چیز خیلی خوبه، نه غمی هست نه دردی بدون که دیشب تو خواب مردی! روحت شاد یادت گرامی ! {-25-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:09
+4
mah3a
mah3a
لان تو این لحظه چه احساسی داری؟

1-حس دلجویی از یک نفر

2-سرم واسه دعوا درد میکنه
...
3-احساس خجالت و شرمندگی میکنم

4-میخوام گریه کنم

5-دلم میخواد بخندم

6-حس غرور

7- فکر میکنم حرف نزنم بهتره

8-دلشوره دارم دلواپسم

9-دارم میمیرم از خنده

10-یه حس عشقولانه

11-حس میکنم حالم خوب نیست

12-احساس ترس

13-عصبانیم

14-بی خیالی

15-حس انتقام و نفرت

16-مایوس و نامیدم

17- استرس دارم

18-حس میکنم خیلی تنهام

19- احساس خوشبختی میکنم

20-حوصله هیشکی رو ندارم

21- دارم بالا میارم

22-درماندگی و پریشونی

23-سردمه

24-گشنمه

25-دلم میخواد یکیو بکشم

26-منتظرم یه اتفاق خوب برام بیفته

27-پشیمونم

28-دارم حرص میخورم

29-حس میکنم هیچ چیز مطابق میلم نیست

30-احساس شکست میکنم

31-واسه یه موضوعی خوشحالم نمیتونم بگم

32-حس میکنم به هیچ کس اعتماد ندارم

33-انگار دارم عاشق میشم

34-فکرم مشغوله

35- یکیو خیلی میخوام نمیتونم بهش بگم

36-یه هم صحبت میخوام

37-زندگی بهتر ازین نمیشه

38-خودمم نمیدونم چمه

39-حس میکنم به یه مقدار تفریح نیاز دارم

40-حواسم این ور ..اون وره

41- دلم میخواد با یکی برقصم
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:00
+2
mah3a
mah3a
جامعه ای که بکارت دختران افتخار پدران و حذف آن آرزوی دختران

و برادران فکرهایشان به اندازه ی آغوششان است.

سخت نیست باورش که تعداد رابطه های تجربه شده افتخار میشود

و از دخترانی که شب خواستگاری آنقدر نجیب میشوند،

که عفت صداقت را یکجا....
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:43
+4
ebrahim
ebrahim
زن با عصبانیت پای تلفن : "این موقع شب کدوم گوری هستی تو؟!"
مرد : "عزیزم ، اون فروشگاه طلافروشی رو یادته که از یه انگشتر الماس نشان ش خوشت اومده بود و گفتی برات بخرم،اما من اون روز پول نداشتم ولی بهت گفتم که روزی حتما این انگشتر مال تو میشه عزیزم...؟!"
زن با صدای ملایم و خوشحالی بسیار : " بله عشقم..."
مرد : "من الان تو رستوران بغل دستیش دارم شام میخورم"{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:07
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دلــــــــ ـ ـا ...
امشب بــ ـه می بایـــــ ـد وضـــــــ ـو کـــــرد . . .
و هر نــــاممکنـــی را آرزو کــــــ ـ ـرد !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:56
+3
mah3a
mah3a
خوشبخت، کسی است که آرزوهای بسیار دارد و آرزومند است که برای برآوردن آنها گام هایی بردارد.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:55
+4
sasan pool
sasan pool
دوستان من برم لالا کنم خیلی خسته شدم شبتون قشنگ .خدا نگهدارتون.
الان همتون میگین.ساسان خوب و مهربون امشب و پیش ما بمون.ولی نمیشه دیگه وقت رفتن.خدا نگهدار.{-35-}{-18-}{-44-}{-41-}{-41-}{-35-}{-35-}{-22-}{-23-}{-23-}{-23-}{-22-}{-22-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}{-43-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:46
+2
ali rad
ali rad
رؤیاهایم را امشب می گذارم دم در ، بیچاره رفتگر
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 17:18
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
غضنفر میمیره ..
شب اول قبر ملائکه میان بالا سرش میگن نمازات خوندی؟
میگه بابا بزار برسیم..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:59
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ