یافتن پست: #شب

parham
parham
خوب بچه ها شب شنبست برای حال گیری همه ی متاحل ها یه دست درست حسابی :) {-20-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 01:24
+2
parham
parham
پست آخر شب علکی لایک بزنیم :))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 01:21
+1
سحر
سحر
کاش اون قدرت جاذبه ای که بالش اول صبح داره ، بالش آخر شبم داشت !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:55
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
الان داره يه فيلم نشون ميده تلوزيون .يه دختر پسره تازه عروسي كردن ، شبا هم تو اتاقه جدا مي خوابن . بعد دختره حامله شده....بگذريم كه اين سوال پيش مياد كه آخه [!] چه جوري؟بگذریمااا ولي خيلي آموزندس! نشون ميده كه نبايد جدا بخوابيد، وگرنه حامله مي شيد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:47
+3
mah3a
mah3a
تنهایی چیزی غیر از ترکیدن کنسرو لوبیام رو گاز نیس. البته صدای اتاق بغلی رو هم می‌شنوم که میگه : امشبم نون ماست...:|
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:40
+3
سحر
سحر
داري آهنگ گوش ميدي يهو يه صدايي شبيه صداي غول چراغ جادو يا هيولا مياد ميگه:...arrangement by
خو عین آدم بگین، اصن بذارین خوده خواننده بگه، چرا اینجوری میکنین؟
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 23:19
+7
mah3a
mah3a
تنهاي بي سنــــگ صبور
خونهء سرد و ســــوت و كور
توي شبات ستاره نيست
موندي و راه چاره نيست
اگر چه هيچ كس نيومد
سري به تنهايــــــــيت نزد
اما تو كوه درد باش
طاقت بيار و مـــــــرد باش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:40
+3
mah3a
mah3a
خدا را سپاس که چشیدم طعم تلخ نداشتن پارتی را /

تا اگر روزی پشت میزی نشستم با امید امیدواران بازی نکنم ...

شب آرام .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 22:39
+3
mina_z
mina_z
گاهـــــے درست شبیهـ مسجد بین راهـــــے تنهایمـ

هرکسے کهـ مے آید مسافر است!

و مے شکند همـ نمازش را همـ دلــــــــــــــــــمـ را...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:58
+13
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دلم تنگ است این شب ها...
یقین دارم که می دانی...
صدای هق هق من را
از احساسم تو می خوانی...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:35
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ