سحر
کاش اون قدرت جاذبه ای که بالش اول صبح داره ، بالش آخر شبم داشت !
M 0 R i c A R L0
الان داره يه فيلم نشون ميده تلوزيون .يه دختر پسره تازه عروسي كردن ، شبا هم تو اتاقه جدا مي خوابن . بعد دختره حامله شده....بگذريم كه اين سوال پيش مياد كه آخه [!] چه جوري؟بگذریمااا ولي خيلي آموزندس! نشون ميده كه نبايد جدا بخوابيد، وگرنه حامله مي شيد
سحر
داري آهنگ گوش ميدي يهو يه صدايي شبيه صداي غول چراغ جادو يا هيولا مياد ميگه:...arrangement by
خو عین آدم بگین، اصن بذارین خوده خواننده بگه، چرا اینجوری میکنین؟
mah3a
تنهاي بي سنــــگ صبور
خونهء سرد و ســــوت و كور
توي شبات ستاره نيست
موندي و راه چاره نيست
اگر چه هيچ كس نيومد
سري به تنهايــــــــيت نزد
اما تو كوه درد باش
طاقت بيار و مـــــــرد باش
mah3a
خدا را سپاس که چشیدم طعم تلخ نداشتن پارتی را /
تا اگر روزی پشت میزی نشستم با امید امیدواران بازی نکنم ...
شب آرام .
mina_z
گاهـــــے درست شبیهـ مسجد بین راهـــــے تنهایمـ
هرکسے کهـ مے آید مسافر است!
و مے شکند همـ نمازش را همـ دلــــــــــــــــــمـ را...

1390/12/6 - 01:25