ashkan
غضنفر عينک دودی می زنه میره بيرون
پسرشو می بينه محکم می زنه زير گوشش
ميگه اين موقع شب بيرون چيکار می کردی ؟
بچش ميگه بابا شب نيست عينکتو بردار
غضنفر عينکشو بر می داره
دوباره می زنه زير گوش پسرش !
پسرش ميگه چرا می زنی ؟
ميگه از ديشب تا حالا اينجا چیکار می کردی ؟
sasan pool
خیانت
خيانت کرده ام .... آری
و بر عشق تو می خندم
دو چشمت را خودم امشب
به روی خویش می بندم
خيانت کرده ام .... آری
نمی دانی و می گویم
بدان راهی دگر بی تو
برای عشق می جویم
وفایم را ندیدی که
خيانت را ببین حالا
دل تنگم ندیدی که
دل سنگم ببین اما
ندیدی غرق احساسم
ندیدی گریه هایم را
خيانت کرده ام تا تو
ببینی خنده هایم را
خيانت کرده ام .... آری
چه خشنودم که می دانی
مکن اندیشه باطل
که قلبم را بسوزانی
ali rad
و رسالت من این خواهد بود
تا دو استكان چای داغ را
از میان دویست جنگ خونین
به سلامت بگذرانم
تا در شبی بارانی
آن ها را
با خدای خویش
چشم در چشم هم نوش كنیم.
mehdi
بعضی ها واقعا شبیه سوراخ های اول کمربندن!همیشه هستن اما هیچ وقت به کارت نمیان
ali rad
شبگردی میکنم. اما صدای نفسهایت را از پشت
هیچ پنجره و دیواری نمیشنوم. آسوده بخواب نازنینم،
شهر در امن و امان است ... تنها خانهی من است که در آتش میسوزد...
ali rad
گاهی که دلم
به اندازه ی تمام غروبها می گیرد
چشمهایم را فراموش می کنم
اما دریغ که گریه ی ، دستانم نیز مرا به تو نمی رساند
من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس
مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست
و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد
و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند
شب بخیر
1390/12/8 - 22:52shab bekhyr
1390/12/8 - 22:52 توسط Mobileشب خوش..
1390/12/8 - 22:53شبت پرتقالی
1390/12/8 - 22:53aaa saeid eshgho hala sava shoode
1390/12/8 - 23:31