یافتن پست: #شب

پاراگلایدر
پاراگلایدر
آرامش آغوش تو،....
روياي شبهاي من است ....
رويا شكن، تعبير كن ....
اين خواب تن سوز مرا ....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 01:28
+3
ehsan
ehsan
شب همگی بخیر.....حتی شما دوست عزیز که خودتو میزنی به اون راه یعنی پستای منو نمیبینی:d
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 01:17
+3
ehsan
ehsan
شب همگی بخیر.....حتی شما دوست عزیز که خودتو میزنی به اون راه یعنی پستای منو نمیبینی:d
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 01:14
+2
حمید
حمید
دیشب چشم هایم را بر هم گذاشتم و آرزویی در دل کردم
آرزویی هر چند بچه گانه
هر چند از روی دل
هر چند می دانم ممکن است به آرزویم نرسم
ولی حتی اگر به آرزویم نرسم٬
من تا آرزوها و هر جا که درها را باز کنی با تو هستم و خواهم بود
هرگز تو را فراموش نخواهم کرد
حتی اگر فاصله ها باعث دوری دیده ها گردد
همیشه در دلم خواهی ماند
جایی که جای هیچ کسی نیست بجز تو
و هیچ کسی نمی تواند جای تو را در دلم بگیرد…
نگاه معصومت در یاد من همیشه جاوید است
برای همیشه…
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 01:06
+2
hadith
hadith
شب همگی بخیر{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 01:04
+2
zahra
zahra
این مدل خوابیدن هر شب
دیدگاه  •   •   •  1390/12/4 - 00:48
+8
hadith
hadith
شکوائیه شنگول و منگول:

مامانمون (بز زنگوله پا) شوهر کرده، شبها نمیتونیم خوب بخوابیم، همش صدای زنگوله میاد{-33-}{-33-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 23:54
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دوستان عزیز
من رفتینگ بخوابینگ
شب بر همه خوشینگ
بابایینگ
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 23:48
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دوستان با اجازه ما رفع زحمت کنیم.
شبتون پر از گرمای آرزو ها
همتونو دوست دارم{-35-}{-41-}{-49-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 23:05
+8
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
عزیزم! هر کسی غیر من بهت « میگه دوست دارم » باور نکن! آخه رویا تو تنها کسی هستی که می پرستم. مریم من واقعا واست میمرم. میدونی چیه مهسا؟ اصلا زندگیم بدون تو فایده نداره! خدا شاهده سیمین، شب ها از عشقت خواب ندارم! مامانم میگه فکر ناهید دیوونه ات کرده! هر چی بهش میگم من غیر از سپیده کسی رو نمیخوام باورش نمیشه! تو بگو عاطفه جونم، باید چیکار کنم؟؟{-16-}{-16-}{-16-}{-16-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/3 - 22:44
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ