یافتن پست: #شب

محمد
محمد
ای مالک! اگرشب هنگام کسی را مشغول گناه دیدی،فردا به آن چشم نگاهش مکن; شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی... (امام علی ع)
آخرین ویرایش توسط kulma در [1391/01/2 - 13:51]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 00:11
+8
ashkan
ashkan
دل خوش از آنيم که حج ميرويم

غافل از آنيم که کج ميرويم


کعبه به ديدار خدا ميرويم

او که همينجاست کجا ميرويم


حج بخدا جز به دل پاک نيست

شستن غم از دل غمناک نيست


دين که به تسبيح و سر و ريش نيست

هرکه علي گفت که درويش نيست

صبح به صبح در پي مکر و فريب

شب همه شب گريه و امن يجيب
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 21:24
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
اعتراف

با او رابطه داشتم
تنها بودم
او هم تنها مانده بود
هر دو خسته بودیم
من از زمین
او از آسمان
قرارمان نیمه شب بود
پشت پنجره آمد
باورت نمی‌شود
به من لبخند زد
خیلی زیبا
فوق العاده زیبا بود

یادم آمد
شب چهاردهم بود
و
او
کامل ِ کامل
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 18:28
+5
ALI SHABAN
ALI SHABAN
برای خوشبخت بودن ، به هیچ چیز نیاز نیست جز به نفهمیدن ! پس تا می توانی خر باش تا خوش باشی.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 15:25
+6
hadith
hadith
خوشبختی داشتن دوست داشتنیها نیست بلکه دوست داشتن داشتنیهاست.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:53
+8
-1
sasan pool
sasan pool
آهنگ یاس درباره شکست اس دق لال :
.
.
.
از چی بگم؟
... ... ... ... شاید اس اس دوس داری
قصه ی همون اس دق لالِ سه تایی
اگه قصه تلخه گناه واقعیت
داستان اس اس و گل های باخت دیشب
که نشستن تو آزادی با افسوس کاشکی
یه دنیزلی جای یه مظلومی مغرور داشتیم
مهدی موقعیت ساخت و زائد گل گرفت
اتشی که کل ورزشگاه رو مثله گرگ گرفت
یه اس دق لالی با داد و فریاد گفت زود
حمله کنید و گل بزنید ولی وقتم کم بود
چشمام خشک شد یکم بهم اشک بده ایزد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:11
+9
parnian
parnian
خبرنگارميپرسه : گوسفندات چي ميخورن؟
چوپان ميگه سفيدا يا سياها؟
خ ميگه: سياها ...
چ ميگه: علف
خ ميگه:و سفيدا ؟
چ ميگه: اونا هم علف
خ ميپرسه : شب اونا رو كجا نگه ميداري؟
چ ميگه:سفيدا يا سياها ؟
خ ميگه:سفيدا ...
چ ميگه: تو يه خونه ي بزرگ
خ ميگه: و سياها ؟
چ ميگه : اونا رو هم توهمون خونه ي بزرگ
خ ميپرسه:وقتي بخواي تميزشون كني چطوري اينكاروميكني؟
چ ميگه: سفيدا يا سياها ؟
خ ميگه: سياها ...
چ ميگه : باآب اونا رو ميشورم
خ ميگه:و سفيدا؟
چ ميگه: اونارو هم با آب ميشورم
خبرنگاره عصبانی ميشه به چوپانه ميگه :توچرا اينقد نژادپرستي ميكني هي ميگي سفيد ياسياه ؟؟؟
چوپانه ميگه:آخه سفيدا مال منن
خبرنگارميگه :و سياها ؟
چوپانه ميگه :اوناهم مال منن...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 14:09
+4
سحر
سحر
دوستان شب خوب و آرومی داشته باشید..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 02:34
+2
hadith
hadith
شبتون بخیر{-35-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 02:05
+3
-1
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
ما دیگه رفتیم بخااااابیم
شب بخیر
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/30 - 01:45

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ