یافتن پست: #شب

ronak
ronak
و چقدر تازگی دارد برایم ؛ روزهایی که به امید آمدن کسی دلخوش نیستم و شب هایی که از نیامدنش دلگیر نمی شوم ،بی کسی هم عالمی دارد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:24
+3
امیرحسین
امیرحسین
خبرنگارميپرسه : گوسفندات چي ميخورن؟
چوپان ميگه سفيدا يا سياها؟
خ ميگه: سياها ...
چ ميگه: علف
خ ميگه:و سفيدا ؟
چ ميگه: اونا هم علف
خ ميپرسه : شب اونا رو كجا نگه ميداري؟
چ ميگه:سفيدا يا سياها ؟
خ ميگه:سفيدا ...
چ ميگه: تو يه خونه ي بزرگ
خ ميگه: و سياها ؟
چ ميگه : اونا رو هم توهمون خونه ي بزرگ
خ ميپرسه:وقتي بخواي تميزشون كني چطوري اينكاروميكني؟
چ ميگه: سفيدا يا سياها ؟
خ ميگه: سياها ...
چ ميگه : باآب اونا رو ميشورم
خ ميگه:و سفيدا؟
چ ميگه: اونارو هم با آب ميشورم
خبرنگاره عصبانی ميشه به چوپانه ميگه :توچرا اينقد نژادپرستي ميكني هي ميگي سفيد ياسياه ؟؟؟
چوپانه ميگه:آخه سفيدا مال منن
خبرنگارميگه :و سياها ؟
چوپانه ميگه :اوناهم مال منن...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 14:17
+4
mehdy
mehdy
زهرمار، درد، مرض، کوفت! الهی کف شامپو تو چشت! شب بخوابی خواب بد ببینی!

مادر محترم! شصت پا وسیله ای است شخصی،

که اختیارش رو دارم! لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم، گیر بدهید!

آقای پدر! هنگام دعوا با خانوم مادر، به جای پرت کردن

قابلمه و ماهی تابه به روی زمین، از چینی های توی کابینت استفاده نمایید!

اکشن بودن دعوا به همین چیزاست!خانوم مادر! از مصرف هله هوله ی زیاد پرهیز نمایید! ا

ین عمل نه تنها برای سلامتی شما خوب نیست،

بلکه موجب می شود کهمن بنده خدا هم هوس کنم!!!!!!!

آقای پدر! کودکان توانایی کافی برای حفظ دستشویی خود ندارند

و این توانایی هنگامی که شما شکم مرا “پووووووف” می کنید

به حداقل می رسد! الان بگم که بعد شرمنده تون نشم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:58
+4
ebrahim
ebrahim
سخت ترین کار برای خانومها چیست ...؟؟
1 - پارک دوبل
2-دوستی با حیوانات به خصوص سوسک
3-مدیریت
4 -رانندگی در شب و در جاده
... ... 5 -حرف نزدن
6-حسادت و شک نکردن
7-خرید نکردن
8-نگاه نکردن سریالهای فارسی وان
9 -به شوهر فکر نکردن
10-همه موارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:55
+3
امیرحسین
امیرحسین
پسر : عزیزم میتونی امروز بیای ببینمت؟
دختر : نه ...خاله ام اینا از نروژ اومدن. ..نمیشه ..!!
پسر : باشه.

فرداش : عزیزم امروز میای بریم سینمااا ؟!
... ... دختر : نه ...آخه کلی درس دارم باید بخونمشون ...
پسر : باشه

دو روز بعد
پسر : عزیزم فردا میتونی بیای بریم پارک چیتگر ؟!دوستام همه با دوست دختراشون دارن میان ...
دختر : نه به خداااا .... فردا دعوتیم خونه عموم ایناااا
پسر : باشه

فرداش دختر : عزیزم ، امشب شام بریم بیرون ..؟!
پسر : آآآآآااااااای ...چرا زودتر نگفتی ؟! با دوستام قرار استخر گذاشتم که
دختر : برووووووو با دوستاااااااااات استخر ...اونا برات مهم ترن ...بروووووووووو
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:52
+3
امیرحسین
امیرحسین
سخت ترین کار برای خانومها چیست ...؟؟
1 - پارک دوبل
2-دوستی با حیوانات به خصوص سوسک
3-مدیریت
4 -رانندگی در شب و در جاده
... ... 5 -حرف نزدن
6-حسادت و شک نکردن
7-خرید نکردن
8-نگاه نکردن سریالهای فارسی وان
9 -به شوهر فکر نکردن
10-همه موارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 13:49
+6
ronak
ronak
غضنفر شهردار می شه، صبح زود برای افتتاح پروژه ساختمانی می ره عصر می شه … « شب می شه … ولی خبری ازش نمی شه . نصفه شب خاک آلود و خسته می ره خونه زنش می پرسه: کجا بودی تا این وقت شب ؟ غضنفر می گه: والله موقع کلنگ زدن، مردم ... تشویقم کردن، منم یواش یواش بدنم گرم شد و زیر زمینش رو کندم !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 12:00
حمید
حمید
در SMS
یادت باشه که یادم بیاری که یادت بندازم که به یادم بیاری که یاد بدی دیگه این وقت شب با اس ام اس کسی رو اسکول نکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 02:26
+1
حمید
حمید
در SMS
این پیغام جدید را باور کنید . منم اول قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم
عیدی داد............
همین الآن سی ان ان اعلام کرد که پایگاه اتمی بوشهر و اصفهان امشب ساعت ?? به
طور کامل هوا میره... نمیدونی تا کجا میره... من این توپو نداشتم.....!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 02:03
حمید
حمید
در SMS
سالها بود تو را می کردم ، همه شب تا به سحرگاه دعا . یاد داری که به من می دادی، درس آزادگی و مهر و وفا . همه کردند چرا من نکنم، وصف روی گل زیبای تو را . تا دسته فرو خواهم کرد ، خنجر خود به گلوگاه نگاه . تو اگر خم نشوی تو نرود، قد رعنای تو از این درگاه... {-33-}{-37-}{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 02:01

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ