یافتن پست: #شب

ronak
ronak
امروز صبح بعد از مدتها تصمیم گرفتم برم ورزش کنم!
تیشرت نارنجی‌ مو پوشیدم و زدم بیرون.
و حالا توجه شما رو به تیکه‌های ملت غیور ایران خصوصا دخترای گل جلب می‌کنم:

نارنگی! کجا میری؟
پرتقال! بدو تا نخوردمت!
هویج!مگه خرگوش دنبالت کرده؟
ته‌سیگار!
فانتا!گازت تبدیل به گوز شده که بالا پایین میپری!؟
رفتگر!برو 9 شب بیا بابا!
چی‌توز موتوری!
سن ایچ و دیگر هیچ!
لینا توپی!!انقدر جون نده بابا!
اسمارتیز!بقیه دوستات کجان؟
بچه‌ها! بچه ها! گارفیلد!
ببخشید آقا شمام میخواین رییس جمهور شین؟!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 18:15
+4
ronak
ronak
پشه ي عزيز...
چرا نمياي نيشت رو بزني و بعدش گورت رو گم کني؟
چرا ويز ويز ميکني تو گوشم؟
چرا اين قرص آبي رنگ، هيچ تاثيري روي تو نداره؟
اينارو نوشتم و گذاشتم کنار تختم...
فرداش ديدم با يه خط ريز قرمز زيرش نوشته:
مرتيکه ابله، اون دستگاه رو بايد بزني تو برق...
اينقدرم شبا تو تختت سيگار نکش، خفه ام کردي...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 17:39
+4
ronak
ronak
امــشب بــه میــهمانی تــو می آیــم

نــه چشــمان فریــبنده ات

و نــه لبــان تبــدارت را میــخــواهــم

مــرا آغــوشــی بــه وســعت دســتانت کافــی ســت ...

دلــم گــرفــته ...

غــم هــایم را بــغل کــن . . . !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:51
+5
mina_z
mina_z
چرا با جوراب خوابيدي؟ آخه اينطوري راحت‌تر مي‌خوابم! واسه چي؟ واسه اينكه ديشب با كفش خوابيدم، خوابم نبرد!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 16:36
+5
امیرحسین
امیرحسین
دختری به دوستش: فک کنم دوست پسرم داره بهم خیانت می‌کنه!
دوستش: از کجا فهمیدی؟
دختر: آخه دیشب پرسیدم کجا بودی، گفت بادوستم کوروش بودم
...
دوستش: خوب الان مشکل چیه؟
دختر: خوب لامصّب دروغ میگه، دیروز کوروش تمام مدت با من بود
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 15:50
+7
parham
parham
بچه ها دیشب یادتونه عکسی از خودروی جدید بی ام و گذاشتم مثل اینکه بنز ناراحت شده و از ما درخوسات کرد عکس ماشین جدیدشونو تو سایت به اشتراک بذاریم!! {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:58
+6
mina_z
mina_z
امــشب بــه میــهمانی تــو می آیــم
نــه چشــمان فریــبنده ات و نــه لبــان تبــدارت را میــخــواهــم
مــرا آغــوشــی بــه وســعت دســتانت کافــی ســت ...
دلــم گــرفــته ...

غــم هــایم را بــغل کــن
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 14:02
+4
حمید
حمید
خوب الان این عکس یعنی چی ؟؟ شبا که ما می خوابیم آقا پلیسه بیداره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 13:50
+2
حمید
حمید
در کنارت اگر صد بار روئیدم
هزار بار خشکیدم
از نسیم سراغت را گرفتم
اما تو با کوله باری از عشق و شبنم نگاهت
به شهر غربت سفر کردی
کجا می توان تورا یافت؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:31
+3
saeed
saeed
هنگامي كه دري از خوشبختي به روي ما بسته ميشود ، دري ديگر باز مي شود ولي ما اغلب چنان به دربسته چشم مي دوزيم كه درهاي باز را نمي بينيم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 12:14
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ