یافتن پست: #شب

حمید
حمید
نصف شب ماشین خاموش شده زنگ زدم میگم بابا باطری ماشین تموم کرده روشن نمیشه. میگه یعنی خالی شده؟

پ ن پ واقعا تموم کرده دارم میبرم خاکش کنم گفتم ببینم تو هم میای؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 11:18
+3
شاهین
شاهین
نگران شب هايم نباش ، تنها نيستم ،
بالشم ، هق هق گريه هايم ، قرص هايم ،پاکت سیگارم، لرزش دستانم همه هستن ... تنها نيستم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 10:45
+1
حمید
حمید
شب خوشی داشته باشید بای
دیدگاه  •   •   •  1390/12/2 - 02:18
+1
حمید
حمید
در SMS
خواب ناز بودم شبی.... دیدیم کسی در میزند.... در را گشودم روی او ...دیدم غم است در می زند... ای دوستان بی وفا...از غم بیاموزید وفا..غم با آن همه بیگانگی..... هر شب به من سر می زند{-17-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:34
حمید
حمید
در SMS
خوشبختی مثل یه پروانه است . وقتی دنبالش می‌دوی پرواز می‌کنه اما وقتی وایسی میاد رو سرت میشینه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:30
+1
امید
امید
اینترنت یک تیغ دو لبه است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اینترنت را تیغ دولبه ای عنوان کرد که همانطور که فرصتهای فرهنگی اجتماعی بسیاری به همراه دارد می تواند علیه ما نیز استفاده شود و زمانی که این تهدیدها کنترل نشود به طور قطع تهدیدهای آن بیش از فرصتهای آن خواهد بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تصمیمات راهبردی کشور در عرصه راه اندازی زیرساختهای دفاع سایبری، از زیربار آمدن اولین مرحله از شبکه ملی اطلاعات در خردادماه سال 91 به عنوان یکی از تصمیمات اصلی در این بخش خبر داد
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 23:24
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
این خانم یکی از هواداران تیم ملی اردن است که چهره اش شباهت عجیبی به عادل فردوسی پور دارد!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 19:48
+7
مهسا
مهسا
دووستـــــــــــــــان فعلا بابــــــــــای شبتون خوووش{-7-}{-26-}{-45-}{-17-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 18:22
+5
مهسا
مهسا
نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد ! امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 17:58
+9
مهسا
مهسا
کتاب عشق است.ساده ترین درس زندگی آن است : هرگز کسی را میازار . محبت خرجی ندارد ، در حالی که همه چیز را خریداری میکند . خوشبخت کسی است که خدا دلی پر عشق به او ارزانی کرده است وقتی قدرت عشق غلبه کند بر عشق به قدرت ، اون وقته که دنیا طعم صلح رو میچشه ، بهتر اینه که غرورت رو به خاطر عشقت فراموش کنی تا عشقت رو به خاطر غرورت.{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/1 - 16:53
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ